پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۸۰۸۹۲۱
۱۸:۵۵
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

زلزله در بیرجند

زلزله در بیرجند
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: زمین لرزه شامگاه امروز با توجه به اینکه در عمق کم روی داد، توسط اغلب مردم در شهر بیرجند احساس شد.
۱۸:۵۵
۱۴۰۱/۰۸/۲۷
به گزارش آفتاب نیوز،

محمدعلی آخوندی شامگاه جمعه افزود: این زمین لرزه به بزرگی ۲.۸ ریشتر ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه و ۲۰ ثانیه امروز در عمق ۶ کیلومتری زمین حوالی بیرجند به وقوع پیوست.

وی گفت: مرکز زمین لرزه نزدیک روستا‌های اسفهرود، سورگ و چهارده بیرجند بوده است و کانون وقوع در ۱۱ کیلومتری بیرجند، ۲۴ کیلومتری مود و ۳۷ کیلومتری خوسف ثبت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار داشت: زمین لرزه با توجه به شدت کمی که داشته، بدون خسارت بوده است، اما نیرو‌های امدادی و عملیاتی در آماده‌باش هستند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

گزارش خطا
برچسب‌ها:
زمین لرزه بیرجند
ارسال پیام
captcha