کد خبر: ۸۰۸۹۳۸
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶

ناآرامی و برگزاری مراسم خاکسپاری برخی کشته شدگان اعتراضات در کشور

مراسم شهدای حادثه تلخ ایذه و کشته شدگان ناآرامی های اخیر در برخی شهرهای کشور با حضور گسترده مردم برگزار شد.
ناآرامی و برگزاری مراسم خاکسپاری برخی کشته شدگان اعتراضات در کشور
آفتاب‌‌نیوز :

امروز جمعه ۲۷ آبان در برخی شهرها، تجمعات پراکنده‌ای برگزار شد. همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری و یادبود برخی کشته شدگان ناآرامی‌های اخیر در برخی شهر‌های برگزار شد.

مراسم شهدای حادثه تلخ ایذه با حضور گسترده مردم برگزار شد. مرگ کیان پیرفلک بازتاب گسترده‌ای داشته است. پدر کیان هنوز در بیمارستان بستری است. گفته شده که حال وی بهبود نسبی پیدا کرده است. در حادثه ایذه هفت نفر شهید و بیش از ده نفر نیز زخمی شده اند. برخی مدعی شدند که در ایذه تاکنون سه کودک جان باخته اند. مراسم آرتین رحمانی ۱۳ ساله نیز در ایذه برگزار شد. در مراسم کیان پیرفلک شعار‌هایی نیز سر داده شد.

مراسم تشییع پیکر «آزاد حسین‌پور» نیز در مهاباد و با حضور گسترده مردم برگزار شد. مراسم میلاد معروفی نیز در بوکان برگزار شد. در شهرستان پاوه نیز تجمعاتی برگزار شده است. وضعیت پیرانشهر نیز ملتهب گزارش شده و ادعا شده که یک نفر به نام امیر فراست شاد در جریان این ناارامی ها کشته شده است.

مراسم وداع با پیکر دو شهید بسیجی ناآرامی‌های مشهد هم در دانشگاه فردوسی برگزار شد.

پیکر شهید مهدی اثنی عشری که روز پنجشنبه ۲۶ آن ماه در بوکان به شهادت رسید، امروز ۲۷ آبان ماه از مقابل مصلی امام خمینی ارومیه تشییع شد.

در شهر سمیرم استان اصفهان نیز مراسم خاکسپاری برخی کشته شدگان اعتراضات این شهر از جمله علی عباسی و مراد بهرامیان با حضور گسترده مردم برگزار شد. گفته شده که چندین معترض در جریان ناآرامی‌های اخیر در این شهر کشته شده‌اند و سه مامور نیز شهید شده اند.

در استان سیستان و بلوچستان نیز بعد از نماز جمعه، جمعی از مردم به خیابان آمده و شعار‌هایی سر داده اند.

مراسم خاکسپاری حامد ملایی نیز در پارسیان برگزار شد. مراسم سپهر اسماعیلی نیز در قزوین با حضور جمعی از مردم برگزار شد.

همچنین مراسم چهلمین روز درگذشت برخی کشته شدگان اعتراضات نیز در برخی شهر‌های کشور برگزار شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری آیلار حقی، دختر نوجوان هم در وادی رحمت تبریز برگزار شد. آیلار حقی دانشجوی پزشکی در تبریز بود که روایت‌های متفاوتی درباره مرگ وی منتشر شده است.

گفتنی است که در جریان اعتراضات چند روز اخیر دها نفر جان باختند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین