کد خبر: ۸۰۹۱۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

منصور برزگر با تمجید از اقدام اکبر فلاح: اینگونه قدرشناسی بی‌سابقه بود

استاد منصور برزگر با تمجید از اقدام اکبر فلاح گفت: اینگونه قدرشناسی و تجلیل از یک مربی بی سابقه بود.
منصور برزگر با تمجید از اقدام اکبر فلاح: اینگونه قدرشناسی بی‌سابقه بود
آفتاب‌‌نیوز :

اکبر فلاح قهرمان مسابقات جهانی ۱۹۹۳ تورنتو و نایب قهرمان سال ۱۹۹۵ جهان روز جمعه در راستای ارج نهادن به زحمات مربی خود استاد منصور برزگر، یک دوره مسابقه کشتی در باشگاه کارگران با حضور تیم‌های نوجوان و جوان از تهران و شهرستان‌ها برگزار کرد.

شاید این برای اولین بار بود که یک شاگرد در راستای قدردانی از زحمات مربی خود یک دوره مسابقه به صورت شخصی برگزار می‌کرد که اقدامی بی‌نظیر و کم سابقه در کشتی و حتی ورزش ایران بود.

منصور برگرز سرمربی سابق تیم‌های ملی کشتی ایران و دارنده یک طلا و دو نقره جهان و برنده مدال نقره المپیک ۱۹۷۶ مونترال در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: اقدام اکبر فلاح برای من بسیار تحسین برانگیز بود. اینکه یک شاگرد برای تجلیل از مربی خود یک دوره مسابقه را بصورت شخصی برگزار کند، شاید کم سابقه و یا بی‌سابقه بوده که اکبر فلاح به کمک دوستان خود انجام داد که از این تریبون از زحمات او تشکر و قدردانی می‌کنم. با وجود اینکه بدلیل برخی مشکلات شخصی نتوانستم در آنجا حضور داشته باشم، اما تجلیل آن‌ها برایم بسیار ارزشمند بود و بخاطر غیبتم در این مسابقه و مراسم عذرخواهی می‌کنم.

برزگر با اشاره به حضور تیم‌هایی از شهرستان‌ها در این مسابقات گفت: این مسابقات با حضور تیم‌هایی از تهران و شهر‌های دیگر برگزار شد که بسیار قابل تقدیر است. همچنین مهمانان زیادی در این مراسم حضور داشتم و از آن‌ها تشکر می‌کنم که بخاطر تجلیل از من در باشگاه کارگران حضور پیدا کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین