کد خبر: ۸۰۹۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

استعفای رئیس دانشگاه کردستان/ حامد قادرزاده سرپرست شد

«حامد قادرزاده» با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه کردستان معرفی شد. گفته شده که رحمت صادقی در اعتراض نسبت به حوادث تلخ اخیر در این دانشگاه استعفا کرده بود. امروز نیز اساتید این دانشگاه تجمع کرده بودند.
استعفای رئیس دانشگاه کردستان/ حامد قادرزاده سرپرست شد
آفتاب‌‌نیوز :

پس از قبول استعفای «رحمت صادقی» (گفته شده در اعتراض نسبت به حوادث تلخ اخیر در این دانشگاه استعفا کرده است)رییس دانشگاه کردستان، با حکم محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حامد قادرزاده به عنوان سرپرست این دانشگاه انتخاب و معرفی شد.

حامد قادرزاده، عضو هیات علمی دانشگاه کردستان است که در حال حاضر در سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان نیز فعالیت دارد.

به نوشته خبرگزاری ایرنا؛ وی پیش از این رییس پارک و علم و فناوری کردستان بود.

دانشگاه کردستان در سال ۱۳۵۳ کار خود را با عنوان دانش‌سرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز کرد و در ادامه به عنوان یکی از پردیس‌های دانشگاه رازی کرمانشاه درآمد و در سال ۱۳۷۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، این مرکز آموزش عالی را با عنوان «دانشگاه کردستان» به رسمیت شناخت.

این دانشگاه هم اکنون هشت دانشکده شامل زبان و ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی، علوم پایه، کشاورزی، منابع طبیعی، مهندسی، هنر و معماری، علوم‌ پایه و فنی - مهندسی بیجار است و در حال حاضر ۱۱ هزار و ۲۰۰ دانشجو در ۵۶ رشته کارشناسی، ۱۱۴ رشته کارشناسی ارشد و ۳۰ رشته دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

این دانشگاه با پذیرش بیش از ۶۰۰ دانشجوی خارجی توانسته است در بعد بین المللی هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
18
8
من بعنوان یکی از احاد ملت از استعفای ایشان تشکر میکنم .چه بهتر که هر رییس دانشگاه واستادی که با اغتشاش گران همذات پنداری میکند از سمت خود مستعفی شده تا هم از تحریک دانشجویان کاسته شده و هم نخبه گان تازه نفس جایگاه شایسته خود را در هیات علمی پیدا کنند که بحمدلله تعدادو بنیه علمیشان بسیار غنی است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین