کد خبر: ۸۰۹۳۳۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵
روزنامه همشهری:

هدف آمریکا از حمایت از معترضان در ایران، عدم تمرکز افکار عمومی جهان به بحران این کشور است

روزنامه وابسته به شهرداری تهران در مطلبی مدعی شد هدف آمریکا از حمایت از معترضان در ایران، عدم تمرکز افکار عمومی جهان به بحران این کشور است!
هدف آمریکا از حمایت از معترضان در ایران، عدم تمرکز افکار عمومی جهان به بحران این کشور است
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه همشهری نوشت: یکی از اصلی‌ترین اهداف مقام‌های آمریکایی از دمیدن در آتش فتنه و اغتشاشی که معدود مهره‌های آن‌ها در ایران ایجاد کرده‌اند، عدم‌تمرکز افکارعمومی ایران و دنیا بر مصادیق و نماد‌های آمریکای آسیب‌پذیر و بحران‌زده است. یکی از اصلی‌ترین اهداف مقام‌های آمریکایی از دمیدن در آتش فتنه و اغتشاشی که معدود مهره‌های آنها در ایران ایجاد کرده‌اند، عدم‌تمرکز افکارعمومی ایران و دنیا بر مصادیق و نمادهای آمریکای آسیب‌پذیر و بحران‌زده است. براساس آنچه مقام‌های آمریکایی می‌پندارند، کسی نباید چراغ‌قوه خود را بر فضای داخلی ایالات‌متحده بیندازد؛ هرکس سخنی درخصوص جامعه درحال انفجار آمریکا و ناکارآمدی مطلق نظام لیبرال دمکراسی به‌میان آورد، باید بلافاصله متهم به توهم توطئه و عدم‌درک دمکراسی و آزادی ذاتی اما نامرئی جامعه غرب شود.

در ادامه این مطلب آمده است: بدون‌شک یکی از اصلی‌ترین راه‌های مواجهه با جنگ ادراکی آمریکا علیه ایران، تمرکز روی جامعه این کشور و گسل‌هایی است که روزبه‌روز تحت‌تأثیر مولفه‌های گوناگون عمیق‌تر می‌شوند. هر چراغ‌قوه‌ای که روی صفحه تاریک جامعه آمریکایی انداخته شود، به‌مثابه تیری است که در عرصه جهاد تبیین اتاق عملیات دشمن را در این نبرد همه‌جانبه و ترکیبی هدف قرار می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین