کد خبر: ۸۰۹۳۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

دانشگاه خلیج فارس: هیچ دانشجویی در بازداشت نیست/ ورود نیرو‌های نظامی به دانشگاه ممنوع است

محمد مدرسی، رئیس دانشگاه خلیج فارس: ما دانشجویان خود را دوست داریم و از آن‌ها حمایت می‌کنم، اما گاهی شایعاتی برای بر هم زدن جو و آرامش این دانشگاه مطرح می‌شود که دانشجویان نباید به آن‌ها توجه کنند.
دانشگاه خلیج فارس: هیچ دانشجویی در بازداشت نیست/ ورود نیرو‌های نظامی به دانشگاه ممنوع است
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر با بیان اینکه هیچ دانشجوی این دانشگاه در بازداشت نیست، گفت: گاهی شایعاتی برای بر هم زدن جو و آرامش این دانشگاه مطرح می‌شود که دانشجویان نباید به آنها توجه کنند.

محمد مدرسی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ما دانشجویان خود را دوست داریم و از آنها حمایت می‌کنم اما گاهی شایعاتی برای بر هم زدن جو و آرامش این دانشگاه مطرح می‌شود که دانشجویان نباید به آنها توجه کنند.

رئیس دانشگاه خلیج‌ فارس بوشهر افزود: هر چند پیگیری برای آزادی دانشجویان بازداشت شده بلافاصله انجام و اکنون هیچ یک از آنها در بازداشت نیست اما ورود افراد نظامی به محوطه خوابگاه دانشجویی به عنوان فضایی آموزشی ممنوع بوده و دانشجویان به این اتفاق معترض و ناراحت هستند.

مدرسی تصریح کرد: هر چند ابعاد ماجرا هنوز به روشنی مشخص نیست اما به نظر می‌رسد این نیرو بدون هماهنگی با فرماندهی خود به محوطه خوابگاه پسرانه وارد شده و به نحوی خطای انسانی رخ داده است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس ادامه داد: ما دانشجویان خود را دوست داریم و از آنها حمایت می‌کنم اما گاهی شایعاتی برای بر هم زدن جو و آرامش این دانشگاه مطرح می‌شود که دانشجویان نباید به آنها توجه کنند.

مدرسی یادآور شد: تاکنون در این ارتباط دانشگاه با صدور بیانیه‌ای خواستار بررسی ابعاد این ماجرا شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین