کد خبر: ۸۰۹۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲

اشرار موادفروش بازداشت شدند

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری دو اوباشگر سابقه‌دار با بیش از ۱۰۰ گرم هروئین و چندین قبضه سلاح سرد خبر داد.
اشرار موادفروش بازداشت شدند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی زنگنه در تشریح جزئیات گفت: به دنبال ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی با سلاح سرد و خرید و فروش مواد مخدر توسط دو نفر از مخلان نظم و امنیت، بلافاصله پیگیری و رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرارگرفت و ماموران کلانتری ۱۲ نصیرشهر اقدامات خود را برای شناسایی و بازداشت متهمان را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی متهمان در مخفیگاهشان مورد شناسایی قرار گرفتند، گفت:‌هماهنگی لازم با مقام قضایی برای دستگیری این افراد انجام شده و ماموران با انجام یک عملیات ویژه و ضربتی این دو شرور را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم با اشاره به انجام بازجویی از متهمان و بررسی سوابق آنان گفت:‌ متهمان دارای سابقه شرارت و فروش مواد مخدر بودند و تحت بازجویی نیز قرار گرفتند که با توجه به اینکه از مخفیگاه آنان چند قبضه سلاح سرد و ۱۰۴ گرم هروئین در ۱۵ بسته آماده فروش کشف و ضبط شده بود، به ناچار به جرم خود اعتراف کردند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس غرب استان تهران، زنگنه افزود:‌ برای این اوباش دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین