کد خبر: ۸۰۹۸۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
آیا وقت آن نرسیده که در مورد این دسته از ائمه جمعه تجدیدنظر شود؟!

انتقاد جمهوری اسلامی از بدزبانی برخی ائمه جمعه

چنین بدزبانی‌هائی همیشه خطرناک است و در شرایط کنونی کشور که مردم به دلجوئی نیاز دارند و جامعه نیازمند وحدت و همدلی است خطرناک‌تر و به نفع دشمن است.این بدزبانی با تعالیم اسلام سازگاری ندارد، نماز را هم باطل می‌کند و همچون جرقه‌ایست که می‌تواند انبار باروت را شعله‌ور سازد. آیا وقت آن نرسیده است که برای تجدید حیات نماز جمعه در مورد این دسته از ائمه جمعه تجدیدنظر شود؟!
انتقاد جمهوری اسلامی از بدزبانی برخی ائمه جمعه
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: متأسفانه با پیدایش جنگ قدرت میان جناح‌های سیاسی کشور، عده‌ای از ائمه جمعه به جای آنکه وظیفه خاموش ساختن شیپور این جنگ را در دستور کار خود قرار دهند، خود نیز به آن‌ها پیوستند و نقش شیپورچی را برعهده گرفتند.

در سال‌های اخیر بعضی از این حضرات با بدزبانی‌هایشان، مرز‌های اخلاقی را نیز پشت سر گذاشته و به جای تقوای الهی، درس عبور از خط قرمز‌های حرمت انسان در خطبه‌های جمعه می‌دهند!

چنین بدزبانی‌هائی همیشه خطرناک است و در شرایط کنونی کشور که مردم به دلجوئی نیاز دارند و جامعه نیازمند وحدت و همدلی است خطرناک‌تر و به نفع دشمن است.

این بدزبانی با تعالیم اسلام سازگاری ندارد، نماز را هم باطل می‌کند و همچون جرقه‌ایست که می‌تواند انبار باروت را شعله‌ور سازد. آیا وقت آن نرسیده است که برای تجدید حیات نماز جمعه در مورد این دسته از ائمه جمعه تجدیدنظر شود؟!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین