کد خبر: ۸۰۹۸۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷

بمب فضای مجازی؛ طارمی جانشین رونالدو شد

کاربران انگلیسی بعد از جدایی ابرستاره پرتغالی از منچستر یونایتد به احتمال جذب ستاره تیم ملی ایران پرداختند.
بمب فضای مجازی؛ طارمی جانشین رونالدو شد
آفتاب‌‌نیوز :

سایت خبرورزشی نوشت: باشگاه منچستر یونایتد شب گذشته به طور رسمی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو از این باشگاه جدا خواهد شد. منچستریونایتد از توافق ۲ طرفه برای جدایی با رونالدو خبر داد. این باشگاه در صفحه شخصی خود از این بازیکن تشکر کرد.

در مقابل کریستیانو رونالدو پس از جدایی از منچستریونایتد گفت: در پی مذاکره با باشگاه منچستریونایتد ما توافق کردیم که به قرارداد خودمان پایان دهیم.

وی ادامه داد: من عاشق منچستریونایتد و طرفدارانش هستم. این مسئله هیچ وقت پایان نمی‌پذیرد. به نظرم زمان خوبی بود تا به دنبال چالش جدیدی بگردم. ستاره پرتغالی در بیانیه خودش نوشت: بهترین‌ها را برای منچستریونایتد آرزو می‌کنم.

اما مهمترین سوال این است که جانشین رونالدو در زمستان چه کسی است. روز گذشته قبل از اعلام رسمی باشگاه منچستر یونایتد مبنی بر جدایی رونالدو، یکی از صفحات ۲ هواداری منچستر یونایتد به نام «manutdnews» مدعی شد مهدی طارمی جانشین رونالدو در زمستان می‌شود.

بعد از جدایی رسمی رونالدو از منچستر یونایتد احتمال پیوستن طارمی در زمستان به جمع شیاطین سرخ به بمب خبری در فضای توئیتری انگلیسی‌ها و پرتغالی‌ها تبدیل شده است.

کاربران مجازی از بازنشر احتمال جانشینی مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران به جای کریستیانو رونالدو ستاره پرتغال در منچستر یونایتد خبر می‌دهد.

اما در این فضای رسانه‌ای باید دید باشگاه پورتو اجازه خروج به مهدی طارمی می‌دهد. ستاره ایرانی بهترین بازیکن باشگاه پورتو به شمار می‌آید و پورتو برای قهرمانی در این فصل هم روی ستاره ایرانی حساب زیادی باز کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
5
شیر مادرت حلالت. برو .اینجا کسی قدرتو نمی دونه. برو پیش زرگر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
2
2
این چه خبر دروغی بود گذاشتید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین