کد خبر: ۸۱۰۰۰۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

گلایه یک نماینده ولایت فقیه از رفتار مدعیان وفاداری به نظام در اعتراضات اخیر

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: بسیاری از افرادی که ادعای پایبندی به عهد و انقلاب داشتند، در اتفاقات اخیر رفتار مناسبی نشان ندادند.
گلایه یک نماینده ولایت فقیه از رفتار مدعیان وفاداری به نظام در اعتراضات اخیر
آفتاب‌‌نیوز :

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه چهارشنبه در محفل معنوی شهدای شهر دلبران اظهار داشت: شهدا انسان‌های گرانقدر و بلند مرتبه‌ای بودند که رنگ عوض نکرده و با خلوص نیت به عهد خود وفادار ماندند و ما نیز باید آنان را الگوی خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی، مملکت امام زمان (عج) است و هیچکس نمی‌تواند گزندی به آن وارد کند، افزود: بالاترین پرچم در این کشور، علم سرخ حسینی است که تا ابد سرفراز و برافراشته می‌ماند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان به نورانیت و تقدس مجالس و محافل بزرگداشت شهدا اشاره کرد و ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد شهدا، چراغ مسیر درست زندگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی به شاخص‌های شخصیتی شهیدان اشاره کرد و گفت: هر مومنی شرایط حضور در عرصه جهاد را ندارد و شهدا برگزیدگان الهی در راه جهاد و شهادت هستند.

وی، راستگویی و صداقت را از دیگر زیور‌های شخصیتی شهدا برشمرد و اظهار داشت: اقامه نماز، پایبندی به جهاد، ادای خمس و زکات و وفاداری به عهد و پیمان الهی از دیگر شاخصه‌های بارز شهدا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین