کد خبر: ۸۱۰۲۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
"مردم از فتنه‌های آخرالزمان ترس نداشته باشند"

جانشین فرمانده سپاه: انقلاب اسلامی ۴۴ سال طبق روال خدا عمل کرده

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم از فتنه‌های آخرالزمان ترس نداشته باشند، زیرا فتنه‌ها باعث می‌شود منافق از غیر منافق مشخص شود.
جانشین فرمانده سپاه: انقلاب اسلامی ۴۴ سال طبق روال خدا عمل کرده
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرتیپ علی فدوی، ظهر امروز (جمعه، ۴ آذرماه) در جمع بسیجان در مسجد موسی بن جعفر اردستان، اظهار کرد: بسیج و سپاه شجره طیبه‌ای است که پیامبر خدا بنیان آن را گذاشت. یکی از علت‌های اساسی که بسیج و سپاه در طول دوران انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌هایی که به وجود آمده است و دشمنان به وجود آورده‌اند نقش اساسی داشته، مردمی بودن بسیج و سپاه است. آمریکایی‌ها در ۴۴ سال انقلاب اسلامی نتوانستند حتی یک پیروزی را برای خود رقم بزنند و اگر یک پیروزی داشتند با رسانه‌هایی که در اختیار داشتند گوش دنیا را کَر کرده بودند، ولی آن‌ها حتی یک نمونه را هم نمی‌توانند نام ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تصریح کرد: ما در هیچ یک از توانمندی‌های نظامی، اقتصادی، علمی، تکنولوژی رسانه‌ای و فضای مجازی و توانمندی‌های مادی و دنیایی بالاتر از آمریکا نیستیم، ولی چرا نتایج مواجهه غرب با ما طی این سال‌ها با این توانمندی‌ها ۱۸۰ درجه برعکس است. این موفقیت ما و شکست آن‌ها را باید در قاعده‌های قرآنی پیدا کنیم که خدا می‌فرماید من اراده می‌کنم نه شما. شما وظیفه دارید به دستورات و تکلیف‌تان عمل کنید و نتیجه را خداوند رقم می‌زند. انقلاب اسلامی ۴۴ سال است طبق روال خداوند عمل کرده است و خداوند هم تاکنون آن را حفظ کرده است، در صورتی که آمریکایی‌ها و غربی‌ها که خبیثان عالم‌اند در این همه سال طبق روال شیطان عمل کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به وضعیت ناآرامی‌هایی که در کشور وجود دارد، گفت: خداروشکر که مردم شهرستان اردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون با بصیرت بودند و همواره خودشان را با خط انقلاب اسلامی نگه داشتند.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنان این کشور در ماه‌ها قبل به واسطه فضای مجازی ذهن و چشم جوانان این کشور را غصب کردند تا بتوانند بساطی را به وجود بیاورند، گفت: این بساط‌ها که هیچ، بساط‌های خیلی بزرگ‌تر از آن هم کوچک‌ترین ضربه‌ای به انقلاب اسلامی وارد نمی‌کند. مردم ما از فتنه‌های آخرالزمان ترس نداشته باشند، زیرا فتنه‌ها باعث می‌شود منافق از غیر منافق مشخص شود.

وی با اهمیت احیا گویش و زبان اردستانی گفت: از پدر و مادران اردستانی می‌خواهم، زبان اردستانی را به فرزندان خود یاد دهند، زیرا این زبان یک میراث مادری مردم این خطه است و مربوط به دوران هخامنشی است و یادگیری آن نشان هویت مردم اردستان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین