ماسک گفت پس از بررسی جامع شرایط سرمایهگذاری در مورد نیروی انسانی و فناوری، هرگونه تصمیم سرمایه گذاری را اتخاذ خواهد کرد. یون همچنین به برنامه ماسک برای ساخت یک کارخانه عظیم دیگر در آسیا برای ساخت خودروهای الکتریکی توجه کرد. کارخانه اصلی تسلا در آسیا در شانگهای چین است که اخیرا ظرفیت تولید را دو برابر کرده و به حدود یک میلیون خودرو در سال رسانده است.
دفتر یون اعلام کرد که ماسک همچنین تمایل خود را برای سرمایهگذاری فعال در زیرساختهای شارژ خودروهای الکتریکی در کرهجنوبی و گسترش چشمگیر همکاری زنجیره تامین با شرکتهای کرهای ابراز کرد. همچنین، ماسک انتظار دارد خرید قطعات از شرکتهای کرهای تا سال ۲۰۲۳ به حداقل ۱۰ میلیارد دلار برسد.
تسلا در حال حاضر بسیاری از قطعات خودروهای ساخت کره جنوبی از جمله شرکت LG Energy Solution خریداری کرده است. در واقع جئون هیونگ، تحلیلگر شرکت سرمایهگذاری در سئول، ماه گذشته گفت که چشمانداز شرکت الجی انرژی تا حدودی به دلیل افزایش تولید در کارخانه تسلا در شانگهای مثبت است. شرکت باتری الجی انرژی(LG Energy) در ماه ژوئن اعلام کرد که ۴۵۲ میلیون دلار برای ساخت یک خط جدید برای ۴۶۸۰ باتری، سلولهای نسل بعدی که توسط تسلا به عنوان کلیدی برای باز کردن قفل خودروهای الکتریکی ارزانتر و در نتیجه گستردهتر معرفی شدهاند، هزینه خواهد کرد.
بر اساس گزارش بلومبرگ، در خارج از چین، کره جنوبی اولین کشور در منطقه نیست که ماسک را جذب کرده است. جوکو ویدودو، رئیسجمهور اندونزی در ماه اگوست گفت که او میخواهد تسلا نه فقط باتری و ماشینهای برقی در این کشور بسازد و مایل است زمان لازم را برای متقاعد کردن ماسک صرف کند تا کشور را به عنوان چیزی فراتر از یک مخزن غنی از منابع ببیند.