کد خبر: ۸۱۰۳۰۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

هک دوربین‌های امنیتی رژیم صهیونیستی توسط هکر‌های ایرانی

برخی رسانه‌ها گزارش دادند، هکرهای ایرانی یک سازمان امنیتی مهم اسرائیل را هک و فیلم به دست آمده از دوربین‌های آن در رابطه با انفجارهای هفته گذشته در قدس را منتشر کردند.
هک دوربین‌های امنیتی رژیم صهیونیستی توسط هکر‌های ایرانی
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه سکیوریتی اینفورمیشن(Sceurity Information Newspaper)، هکرهای ایرانی توانسته‌اند دوربین‌های نظارتی یک سازمان امیتی مهم اسرائیلی را در جریان دو انفجار روز چهارشنبه در قدس هک و سپس ویدئوی به دست‌ آمده از یکی از این انفجارها را منتشر کنند.

مقام‌های امنیتی صهیونیستی نیز تائید کردند که تصاویر منتشر شده متعلق به دوربین‌های مداربسته این سازمان بوده اما در تلاش برای کوچک جلوه دادن این ماجرا گفتند که هیچ مورد امنیتی نقض نشده است.

به نوشته Sceurity Information Newspaper که اخبار سایبری و مرتبط با هک در جهان را منتشر می‌کند، گروه عصای موسی مسئول حمله اخیر به این سازمان اسرائیلی است که روز پنج‌شنبه فیلم یکی از انفجارهای هفته گذشته در قدس را در کانال تلگرامی خود منتشر و اعلام کرد، دوربین های امنیتی که در ابتدا گمان می‌رفت در اختیار پلیس قرار دارد را هک کرده است.

مقامات امنیتی تأیید کردند که دوربین مورد بحث متعلق به یک سازمان امنیتی معتبر است، اما مشخص نکردند کدام سازمان.

این گروه اوایل سال جاری نیز فیلمی از ده‌ها دوربین مداربسته در سراسر قدس و برخی از دوربین‌های تل آویو منتشر کرد.

همچنین به نوشته تایمز آو اسرائیل، گروه عصای موسی در ماه ژانویه در کانال تلگرام خود نوشت: «سال‌ها است شما را [از طریق تماشای دوربین های مداربسته] در هر لحظه و در هر قدم زیر نظر داریم. این تنها یک بخش از نظارت ما بر فعالیت شما از طریق دسترسی به دوربین های مداربسته است. پیش از این گفته بودیم از جایی که هرگز گمان ندارید به شما ضربه می زنیم.»

این گروه متهم به سرقت اطلاعات وزارت جنگ اسرائیل و انتشار آنلاین آن در سال گذشته نیز هست. این مطالب حاوی اطلاعات حساس در مورد اعضای نیروهای نظامی اسرائیل بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین