کد خبر: ۸۱۰۶۱۱
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

انتقاد تند از ضرغامی در صحن علنی مجلس؛ شما وزیر خارجه نیستید!

علی بابایی، عضو کمیسیون اجتماعی در تذکری به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: آقای ضرغامی شما وزیر فرهنگ، کشور یا امور خارجه نیستید پس به جای فرافکنی در گفتمان‌سازی انحرافی به شرح وظایف خود عمل کنید.
انتقاد تند از ضرغامی در صحن علنی مجلس؛ شما وزیر خارجه نیستید!
آفتاب‌‌نیوز :

علی بابایی، عضو کمیسیون اجتماعی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است و باید همه دولتمردان و سران قوا تابع محض، ولی فقیه زمان باشند.

وی همچنین در تذکری به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: آقای ضرغامی شما وزیر فرهنگ، کشور یا امور خارجه نیستید پس به جای فرافکنی در گفتمان‌سازی انحرافی به شرح وظایف خود عمل کنید؛ شما وزیر گردشگری هستید و انگار فراموش کرده‌اید وزیر کدام وزارتخانه هستید.

این عضو کمیسیون اجتماعی در ادامه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تبدیل وضعیت کامل نیرو‌های نهضتی، حق‌التدریسی و پیش دبستانی‌ها و اجرای دقیق رتبه‌بندی معلمان شد.

بابایی در تذکری به وزیر نفت بیان کرد: اعمال محدودیت سوخت گازوئیل برای ماشین‌های سنگین مشکل‌ساز شده است. مگر وزیر نفت در این کشور زندگی نمی‌کند؟ حتی سوخت آزاد هم وجود ندارد. از طرف دیگر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز چه کاره است؟ این وضعیت کار کردن را برای کشاورزان مازندرانی و دیگر افرادی که ادوات سنگین دارند دچار مشکل کرده است.

وی همچنین با تاکید بر لزوم حل مشکل باغداران خطاب به وزیر بهداشت بیان کرد: آقای عین اللهی شما در داخل این کشور زندگی نمی‌کنید؟ مشکل گرانی و کمبود دارو را چه کسی باید مدیریت کند؟ احساس می‌کنم شما جای دیگری زندگی می‌کنید یا افرادی در پشت صحنه شما را مدیریت می‌کنند.

بابایی در ادامه با طرح این پرسش که از دیپلماسی اقتصادی شما چه خبر است، گفت: وزیر خارجه باید پاسخگو باشد؛ ما نماینده ملت هستیم و باید بدانیم برجام چه خواهد شد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نبود مدیریت در بخشودگی جرائم کارآفرینان به تأمین اجتماعی گفت: فعالان اقتصادی به تأمین اجتماعی بدهکار هستند باید چه کسی این جرائم را مدیریت کند؟ باید برای رفع مشکلات جوانان مملکت فعالیت شود و آن‌ها منتظر ساز و کار حمایت از تولید و اشتغال هستند علاوه بر این جلوگیری از تورم نیز ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین