کد خبر: ۸۱۰۶۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
درخواست روزنامه اصولگرا از مدیران ورزشی؛

نگذارید افرادی به بهانه هواداری از تیم ملی محتوای تنش‌زا تولید کنند

روزنامه اطلاعات نوشت: آن‌هایی که به عنوان هوادار تیم ملی به بحث و‌جدل با مخالفان و تولید محتوای تنش‌زا مشغول هستند، نتیجه عملکردشان چیزی جز تخریب روحیه اعضای تیم نخواهد بود. باید مدیران ارشد ورزش هرچه سریعتر برای سروسامان دادن به فعالیت این افراد اقدام کنند.
نگذارید افرادی به بهانه هواداری از تیم ملی محتوای تنش‌زا تولید کنند
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه اطلاعات با تاکید بر لزوم آرامش اعضای تیم ملی از مسئولان ورزشی خواست نگذارند افرادی به بهانه هواداری از تیم ملی محتوای تنش‌زا ایجاد کنند.

به گزارش اطلاعات، طبق تصاویر منتشر شده از محل برگزاری مسابقات، افراد شناخته شده‌ای که کارشان تولید محتوای غیر ورزشی در فضای مجازی است به قطر سفر کرده‌اند و در ورزشگاه و اطراف آن حضور دارند. به دلیل غیر ورزشی بودن این افراد و نا آشنا بودن با فضای فوتبال، محتوای تولید شده آنها که عمدتاً غیر فوتبالی است، موجب بروز حواشی مخرب می‌شود که حتماً به بازیکنان تیم ملی منتقل شده و تمرکز آنها را بر هم خواهد زد.

نویسنده در ادامه تاکید کرده است: باید مدیران ارشد ورزش به کمک مدیران سایر حوزه‌ها هرچه سریعتر برای سر و سامان دادن به فعالیت این افراد در فضای مجازی اقدام کنند تا تیم ملی بتواند در بازی آخر این مرحله هم موفق از زمین مسابقه خارج شود و به مرحله بعد صعود کند. این روزها هواداران واقعی تیم ملی کسانی هستند که فقط محتوای امید بخش و انگیزشی برای بالا بردن روحیه اعضای تیم تولید می‌کنند و آنهایی که به عنوان هوادار تیم ملی به بحث و جدل با مخالفان و تولید محتوای تنش زا مشغول هستند، نتیجه عملکردشان چیزی جز تخریب روحیه اعضای تیم نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین