کد خبر: ۸۱۰۶۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

جلسه تاج با مسئول بلیت فروشی فیفا در دوحه

رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در مرکز بلیت فروشی فیفا با مسئولین فیفا در این بخش دیدار و گفتگو کرد.
جلسه تاج با مسئول بلیت فروشی فیفا در دوحه
آفتاب‌‌نیوز :

صبح امروز، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در دفتر فیفا در منطقه DECC در دوحه جلسه‌ای را با مسئول بلیت فروشی فیفا برگزار کرد.

از مهمترین موضوعاتی که رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این دیدار مطرح کرد، پیگیری بلیت هواداران ایرانی و درخواست های زیاد تماشاگران برای بازی باقیمانده تیم ملی در مرحله گروهی مقابل آمریکا بود.

وی از مسئولین بلیت فروشی فیفا خواست که در صورت امکان تعدادی بلیت برای هواداران ایرانی که در قطر حضور داشته و یا قصد آمدن به این کشور را دارند، در نظر بگیرند.

گفتنی است، در این دیدار که داود پرهیزکاری، سرپرست دبیرکلی، حمیرا اسدی، رییس دپارتمان بین الملل و امیرحسین حسینی، معاون دبیرکل و مسئول بلیت فروشی فدراسیون نیز در آن حضور داشتند، مهدی تاج، در خصوص نحوه توزیع بلیت به هواداران فوتبال ایران در صورت صعود ایران به مرحله حذفی به گفتگو پرداخت.

مسئول بلیت فروشی فیفا در توضیح این موضوع به تاج گفت که این بستگی به تیم های صعود کننده و تقاضای طرفین برای ۵۰ درصد گنجایش ورزشگاه دارد و اینکه تعدادی بلیت از ابتدا فروخته شده و از میزان بلیت های باقیمانده تیم‌ها می‌توانند بلیت های خود را دریافت کنند.

در ادامه، مسئولین فدراسیون فوتبال ایران از زحماتی که فیفا برای موضوع بلیت فروشی و هماهنگی حضور هواداران ایرانی در استادیوم کشیده شده، تشکر کردند.

پس از پایان این نشست بسیاری از مردمی که برای تحویل بلیت خود در مرکز DECC آمده بودند با رییس فدراسیون دیدار و گفتگو کرده و در پایان عکس یادگاری گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین