کد خبر: ۸۱۰۷۵۰
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
غربی‌ها تضمین ندهند، مذاکره‌ای نخواهیم داشت

کوثری: آن‌هایی که دم از مذاکره می‌زنند می‌خواهند ملت ایران را به آمریکایی‌ها بفروشند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: این غربی‌ها بودند که مذاکره را بر هم زدند و به تعهدات خود بر اساس برجام عمل نکردند و تا زمانی که از سوی آنها تضمینی داده نشود ما مذاکره‌ای نمی‌کنیم.
کوثری: آن‌هایی که دم از مذاکره می‌زنند می‌خواهند ملت ایران را به آمریکایی‌ها بفروشند
آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل کوثری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون استمرار برخی جریانات در داخل کشور مبتی بر مذاکره با آمریکا اظهار کرد: ما هیچ زمان مذاکره را تعطیل نکردیم بلکه با خباثت و پررویی مسئولین آمریکایی در مذاکرات مواجه شدیم.

وی به عدم تعهد آمریکایی‌ها در برجام اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی به تعهدات خود در برجام کاملا عمل کرد و گزارشات آن را به هیات مربوطه داد، اما این غربی‌ها بودند که برجام را زیر پا گذاشتند و تعهدات خود را عمل نکردند. آن‌هایی که دم از مذاکره می‌زنند یا درک صحیحی از مسائل ندارند یا اینکه می‌خواهند ملت ایران را به آمریکایی‌ها بفروشند.

نماینده تهران در مجلس گفت: مذاکره در صورتی است که طرف مقابل به تعهدات خود کاملا پایبند بوده و عمل کند. ما در برجام اورانیوم غنی شده را به کشور ثالث دادیم و تعداد سانتریفیوژ‌ها را طبق توافق کاهش دادیم، اما غربی‌ها به هیچ یک از تعهدات خود پایبند نبودند و در ادامه ما را مورد تحریم‌های بیشتری قرار دادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به هیچ وجه به غربی‌ها باج نمی‌دهد، یادآور شد: این غربی‌ها بودند که مذاکره را بر هم زدند و به تعهدات خود عمل نکردند و تا زمانی که تضمینی داده نشود ما مذاکره‌ای نمی‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین