کد خبر: ۸۱۰۷۸۷
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
تداوم افزایش قیمت ارز و سکه در دولت رئیسی

رکوردی دیگر به نام دولت انقلابی: قیمت سکه از ۱۷ میلیون تومان هم گذشت

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۵۴۴ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۷میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.
رکوردی دیگر به نام دولت انقلابی: قیمت سکه از ۱۷ میلیون تومان هم گذشت
آفتاب‌‌نیوز :

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۵۴۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۶ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی ۱۷۵۱ دلار است.

به نوشته خبرگزاری تسنیم؛ علاوه بر این، در بازار متشکل ارزی در لحظه انتشار این گزارش، قیمت فروش دلار توافقی ۳۳ هزار و ۹۳۰ تومان و قیمت خرید دلار توافقی ۳۳ هزار و ۹۱۰ تومان اعلام شده است. قیمت فروش یورو توافقی نیز معادل ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ قیمت دلار در بازار آزاد نیز که از دیروز وارد کانال ۳۶ هزارتومانی شده است، امروز نیز همچنان در این کانال و حدود ۳۶.۲۰۰ تومان خرید و فروش می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین