کد خبر: ۸۱۰۸۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

عصبانیت روزنامه دولت از آزادی حسین رونقی؛ اگر اعتصاب غذا کرده چرا اثری از لاغری و سوءتغذیه در او نیست؟

روزنامه دولت از آزادی حسین رونقی، فعال سیاسی که با شروع اعتراضات بازداشت شد، چندان رضایت ندارد و پرسیده اگر او اعتصاب غذا کرده چرا اثری از لاغری و سوءتغذیه در او دیده نمی‌شود؟
عصبانیت روزنامه دولت از آزادی حسین رونقی؛ اگر اعتصاب غذا کرده چرا اثری از لاغری و سوءتغذیه در او نیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه ایران نوشت، یکی از افراد آزاد شده در تهران، حسین رونقی فعال رسانه‌ای ضدانقلاب است که پیشتر خواهان تحریم ملی‌پوشان ایرانی از سوی فیفا و ممانعت از حضور ایران در جام جهانی شده بود. فردی که با انواع نفرت‌پراکنی‌ها در حوادث اخیر به دنبال عصبانیت مردم بود، حالا خوشحالی همان مردم، عامل ارفاق و زمینه‌ساز آزادی موقتش شد.

در بخش دیگری از گزارش روزنامه ایران با اشاره به اعتصاب غذای این فعال سیاسی در زندان آمده است: ابتدای هفته حسین رونقی با تبدیل قرار بازداشت موقت و سپردن وثیقه از زندان آزاد شد. روز گذشته تصاویری از حسین رونقی روی تخت بیمارستان منتشر شد که با پرسش‌های جدی از سوی کاربران همراه بود. کاربران، بویژه کاربران خارج‌نشین این سؤال را مطرح کردند که اگر پای رونقی به گونه‌ای‌ که ادعا شده بود، شکسته است، چرا پاهای او سالم است و در گچ نیست؟ اگر 60 روز است که اعتصاب غذا کرده بود، چرا اثری از لاغری و حتی سوءتغذیه در او نیست؟ برخی از کاربران حتی این‌گونه قضاوت کردند که رونقی تلاش کرده است با حبس کردن نفس خود، شکم خود را فرورفته نشان دهد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین