کد خبر: ۸۱۱۰۵۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
سلیمی، نماینده سمیرم:

کمیته‌ای برای بررسی حادثه ۲۵ آبان در سمیرم تشکیل شود

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه سه نفر در ۲۵ آبان و در جریان ناآرامی‌های شهر سمیرم جان خود را از دست دادند که طبق اعلام دادستان استان اصفهان، این سه نفر از سوی نیرو‌های امنیتی کشته نشدند و از وزرای کشور و اطلاعات و مسئولان قوه قضائیه می‌خواهم هر چه سریعتر با تشکیل کمیته‌ای اجازه ندهند که حقی ضایع شود.
کمیته‌ای برای بررسی حادثه ۲۵ آبان در سمیرم تشکیل شود
آفتاب‌‌نیوز :

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل کمیته‌ای برای بررسی حادثه ۲۵ آبان در سمیرم شد و گفت که دادستان کشور با حداکثر رأفت اسلامی وضعیت بازداشت شدگان را تعیین تکلیف کند.

 اصغر سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری گفت: متاسفانه سه نفر در ۲۵ آبان و در جریان ناآرامی‌های شهر سمیرم جان خود را از دست دادند که طبق اعلام دادستان استان اصفهان، این سه نفر از سوی نیرو‌های امنیتی کشته نشدند.

وی افزود: از وزرای کشور و اطلاعات و مسئولان قوه قضائیه می‌خواهم هر چه سریعتر با تشکیل کمیته‌ای اجازه ندهند که حقی ضایع شود. همچنین دادستان کشور تکلیف بازداشت شدگان را با حداکثر رأفت اسلامی مشخص کند.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: برخی شایعه پراکنی کرده، دروغ گفتند و تهمت زدند که نمایندگان در بیانیه‌ای خواستار اعدام معترضین شدند؛ هیچ نماینده‌ای چنین چیزی امضا نکرده است.

وی ادامه داد: همچنین گفته‌اند که نماینده، یگان ویژه به شهر فرستاده است؛ در هیچ جای دنیا چنین قانونی نیست که نماینده در مسائل امنیتی و نظامی دخالت کند؛ چرا بی عدالتی و نفرت پراکنی می‌کنید؟ باید خدا را مدنظر قرار داده و در مقابل وجدان خود جوابگو باشید.

سلیمی در پایان تاکید کرد: ما همیشه گفته‌ایم که با معترضین برخورد قانونی شود و فضا و مکان در اختیار معترضین قرار داده شده و حرف آن‌ها شنیده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین