کد خبر: ۸۱۱۰۶۷
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

بهانه جدید ویل اسمیت برای سیلی به کریس راک

ویل اسمیت بازیگر هالیوود درباره شب مراسم اسکار که به صورت کریس راک سیلی زد، به کودکی سخت خود اشاره کرد و رفتار خود را در آن لحظه به عنوان فردی توصیف کرد که «نمی‌خواهد» باشد.
بهانه جدید ویل اسمیت برای سیلی به کریس راک
آفتاب‌‌نیوز :

ویل اسمیت در گفت و گویی با دیلی شو با تروور نواه - The Daily Show With Trevor Noah که این نخستین حضور اسمیت پس از مراسم پایانی اسکار ۲۰۲۲ است، شبی که جایزه اسکار را دریافت کرد وحشتناک خواند و گفت: «آن شب در حال تجربه یک احساس / موقعیت دشواری بودم و این بدان معنا نیست که بخواهد رفتارم را توجیه کند.»

در یکی از شوکه‌کننده‌ترین صحنه‌های تاریخ اسکار، ویل اسمیت در مراسم پایانی اسکار ۲۰۲۲ به خاطر شوخی زننده‌ای که کریس راک استندآپ کمدین آمریکایی، با همسرش جیدا پینکت اسمیت کرده بود، روی صحنه رفت و به او سیلی زد.

شورای حکام آکادمی علوم و هنرهای سینما صبح جمعه (۱۹ فروردین) برای ویل اسمیت جلسه انضباطی تشکیل داده و به محرومیت ۱۰ ساله او از حضور در تمامی رویدادهای آکادمی از جمله مراسم اهدای جوایز اسکار رای داد.

اسمیت هم که هفته پیش از آن از آکادمی استعفا داده بود، بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای گفت: تصمیم آکادمی را می‌پذیرم و به آن احترام می‌گذارم.

چندی پیش کریس راک گفته بود که به دنبال این حادثه به صحنه اسکار باز نمی‌گردد.

اسمیت می‌گوید به گمانم دردناک‌ترین چیز برای من این است که سختی‌هایم را کشیده‌ام و برای دیگران هم سختی را تحمیل کرده‌ام. به این رسیده ام. آدم‌ها آسیب می‌زنند و دیگران را هم آزار می‌دهند.

این بازیگر هالیوود به کودکی دشوار خود اشاره و رفتار خود در آن لحظه را رفتار فردی توصیف می‌کند که نمی‌خواهد باشد.

اسمیت درباره تأثیر سیلی زدن بر صورت کریس راک بر خانواده خود هم گفت: برادر زاده‌ام ۹ سال دارد و بچه شیرینی است. ما به خانه آمدیم و او بیدار مانده بود تا عمویش را ببیند. او در آغوشم بود و اسکار را در دست داشت و پرسید: عمو ویل چرا آن مرد را زدی؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین