کد خبر: ۸۱۱۰۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
تبلیغات

نکاتی درباره کاشت ابرو در تهران

کاشت ابرو در تهران به عنوان یکی از پرطرفدار‌ترین و موثرترین روش‌هایی می‌باشد که می‌تواند به افراد کمک کند در نهایت ابرو‌های کاملاً طبیعی و خوش فرم داشته باشند.
نکاتی درباره کاشت ابرو در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

شاید برخی از افراد این تصور را با خود داشته باشند که تنها خانم‌ها می‌توانند برای پرپشت و زیباتر کردن ابرو‌های خود از روش کاشت استفاده کنند. با توجه به این مورد که خانم‌ها نسبت به کاشت ابرو در تهران علاقه بیشتری نشان می‌دهند، اما در این میان آقایان نیز به عنوان مشتری‌های پرو پا قرص این عمل زیبایی هستند، چرا که داشتن چهره جذاب و زیبا تنها شامل خانم‌ها نمی‌شود و تمامی افراد تنها جهت بالا بردن جذابیت چهره خود سعی می‌کنند از هر روش معتبر و کارآمدی استفاده نمایند.

اکثر خانم‌ها این ذهنیت را دارند که با انجام تاتو و هاشور می‌توانند زیبایی ابرو‌های خود را بازگردانده و آن‌ها را پر کنند، همچنین فرم دهی مناسبی نیز برای آن ایجاد خواهند کرد، اما باید بیان کنیم که معمولاً چنین مواردی تنها در اثر نداشتن شناخت کافی از روش‌های زیبایی می‌باشد.

انجام این سری از روش‌ها به صورت کاملاً موقتی بوده و نمی‌تواند به اندازه کاشت، ظاهر و کاملاً طبیعی را برای فرد ایجاد کند. با کاشت ابرو در تهران که به عنوان یک روش کاملا دائمی است شما می‌توانید زیبایی را به چهره خود هدیه دهید، البته این روش نیز دارای مراحل مخصوص به خود بوده که در ادامه سعی داریم تمامی موارد ریز و درشت را به صورت کامل برای شما بیان کنیم.

روش‌های خاص و منحصر به فرد برای کاشت ابرو در تهران

در ابتدا باید به توضیح این موضوع بپردازیم از آن زمان که کاشت ابرو را به عنوان یکی از روش‌های کاملا موثر جهت حل مشکلات ریزش آن معرفی کردن روش‌های متفاوتی نیز در نظر گرفتند و هنگام مراجعه به مطب و انجام جلسه مشاوره پزشک به خوبی می‌تواند با توجه به چهره شما طرح ابروی مورد نظر را مشخص کرده سپس با توجه به آن روش مورد نظر را معرفی کند، اما شاید برای بسیاری این سوال پیش آمده باشد که جدیدترین روش کاشت ابرو در تهران کدام است که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد.

کاشت ابرو در تهران به روش نواری یا FUT

این روش از کاشت ابرو نسبت به سایرین کمی قدیمی‌تر بوده که البته کاربرد زیادی نیز به دنبال دارد. البته امروزه نیز طرفداران بسیار زیادی به علت طبیعی بودن آن به همراه دارد. در این روش معمولاً بانک مو در ناحیه پشت گوش‌ها یا روی سر قرار دارد و یک برش نواری را روی قسمت مورد نظر ایجاد خواهند کرد و پس از برداشت مو‌ها آن را بخیه می‌زنند.

این روش کاشت ابرو در تهران همانند روش نواری در کاشت مو تهران می‌باشد که در آن گرافت‌های برداشته شده را با استفاده از سوزن‌های کاملاً مخصوص با دقت بسیار بالا در ناحیه مورد نظر کاشت می‌کنند. این کار در نهایت باعث می‌شود جهت خواب ابرو‌ها و زاویه رشد با سایر مو‌های طبیعی تفاوتی نداشته باشد.

کاشت ابرو در تهران به روش FUE

از دیگر روش‌های کاشت ابرو در تهران می‌توان به FUE به عنوان یکی از روش‌های غیر نواری و غیر جراحی اشاره کرد و قابل استفاده برای خانم‌ها و آقایان است که از آن به عنوان یکی از بی دردسرترین روش‌های کاشت ابرو یاد می‌کنند.

در این روش سعی می‌شود تار‌های مو را از ناحیه پشت سر به دلیل تراکم بیشتر مو‌ها و قطر کمتر بردارند، علاوه بر این مورد ظرافت مو‌ها باعث می‌شود که ابرو‌های کاشته شده بسیار طبیعی‌تر از آنچه در ذهن دارید به نظر برسند و همچنین کاشت با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

جراحی که برای این روش انجام می‌شود نسبت به FUT سبک‌تر بوده و با در نظر گرفتن این موضوع نیز شما دوره نقاهت کوتاه تری را پشت سر خواهید گذاشت. پس از پشت سر گذاشتن مرحله کاشت ابرو جای زخم به هیچ عنوان در قسمت بانک مو باقی نخواهد ماند و با توجه به در نظر گرفتن این موضوع که فرد پس از کاشت احتیاج به استراحت طولانی ندارد، این امکان برای شما فراهم است تا پس از مدت زمان کوتاهی کار‌های روزمره خود را از سر بگیرد.

توجه داشته باشید که این روش به عنوان یکی از کم تهاجمی‌ترین روش‌ها در نظر گرفته شده و دلیل آن هم نبود زخم و خونریزی و در نهایت درد کمتر است.

نکاتی درباره کاشت ابرو در تهران

سایر روش‌های کاشت ابرو در تهران

توجه داشته باشید که کاشت ابرو در تهران تنها به دو روش گفته شده ختم نمی‌شود و از sut و super fue نیز به عنوان روش‌های رایج کاشت ابرو استفاده خواهند کرد که البته تمامی آن‌ها بر پایه استخراج فولیکول می‌باشد. البته در کلینیک vip از تکنیک‌های به روز و متفاوتی جهت برداشت فولیکول و کاشت استفاده خواهند کرد که تمامی آن‌ها بدون زخم و خونریزی است و البته لازم است بیان کنیم که نتایج آن نیز کاملاً طبیعی بوده و تا آخر عمر برای متقاضی باقی می‌ماند.

نکاتی درباره کاشت ابرو در تهران

در این جلسات سلامت عمومی شما به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و پزشک به شما تمامی مشاوره‌های لازم در رابطه با قبل و بعد از کاشت را به طور کامل ارائه خواهد داد.

در رابطه با ریخت شناسی نیز صحبت خواهد شد که در طی آن حالت فعلی و حالت نهایی ابرو مشخص می‌شود.

کلام آخر

داشتن ابرو‌های زیبا و خوش فرم و خوش حالت یکی از اولویت‌های مهم برای هر افرادی اعم از آقایان و خانم‌ها می‌باشد که با کاشت ابرو در تهران این امکان برای شما فراهم خواهد شد جذابیت را به چهره خود بازگردانید، اما فراموش نکنید که برای این کار نمی‌توانید به هر کلینیک و مرکزی اعتماد کنید چرا که ممکن است عوارض جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد و حساسیت بیشتر آن این است که این عمل زیبایی روی چهره شما انجام شده و تاثیر بسیار زیادی نیز به دنبال دارد.

با در نظر گرفتن این موضوع شما باید به بهترین کلینیک کاشت ابرو مراجعه کنید تا بتوانید از امکانات ویژه و مدرن آن‌ها برخوردار شوید و به همین دلیل ما دعوت می‌کنیم حتما کلینیک vip را در اولویت خود قرار دهید چرا که کاشت ابرو در تهران می‌تواند بدون هرگونه عوارض و آسیبی بهترین بازدهی را برای شما داشته باشد. امیدواریم مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
0
1
کجای این مطلب قیمت نوشته شده بود؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین