کد خبر: ۸۱۱۲۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
"ما افتخارمان زینبی بودن است "

اراکی: زنانی که در دامن غرب پرورش پیدا کردند، خودفروخته، تن‌محور، ارزان قیمت، بیهوده و بی‌حاصل هستند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جایگاه زن نقشی است که می‌تواند در ایجاد یک خانواده خوب داشته باشد گفت: هنوز این جایگاه درست تبیین نشده و باید امروزه بیش از پیش به این مسائل پرداخته شود.
اراکی: زنانی که در دامن غرب پرورش پیدا کردند، خودفروخته، تن‌محور، ارزان قیمت، بیهوده و بی‌حاصل هستند!
آفتاب‌‌نیوز :

آیت الله محسن اراکی نماینده مجلس خبرگان رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در همایش بین‌المللی مادران فاطمی، تربیت حسینی و تمدن نوین اسلامی، اظهارداشت: تمدن اسلامی یعنی شهرآباد اسلامی و برای این مهم هویت آغاز کار است، هویت مسلمانی، دقیق‌ترین، عالی‌ترین معقوله جهان آفرینش است، اینکه انسان با تمام وجودش تسلیم خداوند باشد چرا که همه نیکی‌ها و پاکی‌ها از این نقطه بر می‌خیزید و جامعه اسلامی را یعنی جامعه‌ای که از این هویت برخواسته باشد را تشکیل می‌کند.

وی افزود: هویت اسلامی یعنی هویت محمدی (ص) و اولین کاری که این هویت محقق می‌کند این است منجر به این می‌شود بیت محمدی ساخته شود که مرکز آن وجود نازنین و مقدس حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها است، در این بیت زن با هویت مسلمانی حضور دارد و بیت اسلامی با این مرکزیت جامعه اسلامی می‌سازد.

اراکی تاکید‌کرد: جامعه اسلامی باید بیت، بیت باشد، و محور هر بیتی زن است که اگر زن پاک شد، پسر و دختر و جامعه نیز پاک خواهد شد، جامعه اسلامی ترکیب‌یافته از بیوتی است که همچون سلول‌هایی به هم پیوسته‌اند و بیت مرکزی که همه بیوت ایمانی از آن تکثیر شده است بیت حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها است.

وی عنوان‌کرد: جامعه اسلامی می‌تواند تمدن اسلامی بسازد و آبادانی مبتنی بر اسلام را که همان شهرآباد اسلامی است را محقق کند، الجار ثم الدار از همینجا تحقق پیدا می‌کند امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و زینب کبری (س) را تربیت می‌کند و بنیانگذار این مسئله حضرت زهرا (س) است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکیدکرد: شما اروپایی‌ها که ادعا دارید، مدافع حقوق زن هستید، یک نفر مانند زینب کبری سلام الله علی‌ها بیاورید، ما افتخارمان زینبی بودن است، زنانی که در دامن غرب پرورش پیدا کردند، زنانی خودفروخته، تن‌محور به تعبیر خودتان، ارزان قیمت، بیهوده و بی‌حاصل هستند که هیچ جامعه صالحی از آن‌ها پرورش پیدا نمی‌کند و شما جنایتکار هستید که زن بی‌ارزش را جایگزین زنان ارزشمند می‌کنید و شما خیانتکار به بشریت هستید.

وی با بیان اینکه زینب سلام الله علیها، راه ستم‌ستیزی و خوب‌زیستن را برای ما باز کرد، گفت: جایگاه زن در جامعه امروز نقشی است که می‌تواند در ایجاد یک خانواده خوب داشته باشد، اما هنوز این جایگاه درست تبیین نشده و باید امروزه بیش از پیش به این مسائل پرداخته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
6
161
ادبیات زشتی به کار میبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
2
151
ماری کوری
هلن کلر
مادر ترزا

اینها را که شنیده اید حداقل
نکویی فرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
6
141
اگر غرب انقدر منفور است چرا میلیون ها مخاطب ایرانی به جای رسانه ملی به شبکه های انگلیسی و جم ترکیه کوچ کرده را بر نمی گردانید؟ اصلا چرا اجازه دادید به این سمت بروند؟ اگر غرب بد است چرا انقدر از نطر اقتصادی ضعیف هستید و چند تا کشور برای ایران تا این اندازه تعیین تکلیف می کنند و دلار شده مبنای اقتصاد ایران؟ اگر غرب بد است چرا اینهمه در کتب درسی از آنان به دروغ مطلب نوشته شده و هیچ اقدامی نکردید؟ و یا چرا معماری ایران به عنوان معماری مدرن آلوده نابود شده و موانع را از سر راه برنداشتید؟ تا چه زمانی می خواهید به این روش ادامه دهید چرا اصلاح نمی کنید تا جامعه به سلامت برگردد و آرامش داشته باشد و رشد کند ایران خاستگاه بشریت است در شان ایران نیست که این اقدامات انجام شود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین