کد خبر: ۸۱۱۵۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
با اشاره به دستور اژه‌ای برای ارفاق به زندانیان

نماینده مجلس: کسانی که جانشان را از دست دادند کجای دلمان بگذاریم؟

شیوا قاسمی پور گفت: الان هر تصمیمی که بتواند مردم را شاد کرده و حال آن‌ها را خوب کند، تصمیم خوبی است. زندانی بالاخره آزاد می‌شود، اما کسانی که جانشان را از دست دادند چه خواهند شد و آن را کجای دلمان باید بگذاریم؟
نماینده مجلس: کسانی که جانشان را از دست دادند کجای دلمان بگذاریم؟
آفتاب‌‌نیوز :

شیوا قاسمی پور با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا برای ارفاق به زندانیان گفت: هر تصمیمی که بتواند مردم را شاد کرده و حال آن‌ها را خوب کند، تصمیم خوبی است.

شیوا قاسمی پور در خصوص دستور رئیس دستگاه قضا برای بهره‌گیری از ارفاق‌های قانونی ویژه آزادی زندانیان و اینکه این ارفاق‌ها چه تاثیری بر فضای وحدت و شادی در جامعه خواهد داشت، گفت: الان هر تصمیمی که بتواند مردم را شاد کرده و حال آن‌ها را خوب کند، تصمیم خوبی است. بالاخره بحرانی از سر ما گذشت و حال در این بحران تا حدودی خودمان مقصر بودیم و کم کاری کردیم و در مواردی نیز عده‌ای دیگر مانند بیگانگان، رسانه‌ها و تحریکات مقصر بودند، اما آنچه که الان مهم است این است که ما باید کاری کنیم تا آرامش به جامعه برگردد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در شرایط موجود اتفاقاتی افتاد و کسانی جانشان را از دست دادند که این جبران‌ناپذیر است، چراکه شرایط طوری بود و برخی زندانی بودند، اما موضوع این است که زندانی بالاخره آزاد می‌شود، اما کسانی که جانشان را از دست دادند چه خواهند شد و آن را کجای دلمان باید بگذاریم؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین