کد خبر: ۸۱۱۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۱۴

بيانيه ستاد كل نيروهای مسلح به مناسبت 13آبان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ ستاد كل نيروهای مسلح، در بيانيه‌ای، با گراميداشت 13 آبان‌ماه، روز مبارزه‌ ملی با استكبار جهانی، حوادث بزرگ اين روز را، نمايی از مقاومت و استكبارستيزی ملت ايران و فروريختن هيمنه‌ آمريكا دانست.

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، در بخشی از اين بيانيه آمده است: «روز 13 آبان ماه، صحنه‌ آموزنده‌ای است كه در زوايای آن، ايستادگی، مقاومت و فداكاری ملت مجاهد و جوانان رشيد ايران اسلامی ملاحظه می‌شود و درس پاسداری و مبارزه عليه قدرت‌های شيطانی و استكباری را به جهانيان عرضه می‌كند».

اين بيانيه می‌افزايد: «تبعيد حضرت امام (ره) از ايران در سال 1342، شهادت دانش‌آموزان انقلابی به دست دژخيمان رژيم شاه در سال 1357 و تسخير لانه‌ جاسوسی آمريكا توسط دانشجويان مسلمان پيرو خط حضرت امام (ره) در سال 1358، حوادث تاريخ‌سازی هستند كه شعار مبارزه با ظلم و استكبار و دفاع از حقوق ملت ايران را در جای جای عالم، طنين انداخته است».

اين بيانيه در ادامه با اشاره به ظرفيت‌های يوم‌ا... 13 آبان ماه در پی‌ريزی و معرفی ايران اسلامی، به عنوان مهم‌ترين پايگاه مقابله با سلطه‌ جهانی و خوی استكباری آمريكا و قدرت‌های زورگو آورده است: «تسخير لانه جاسوسی آمريكا در سال 57 در تهران، به دست دانشجويان انقلابی و پرورش‌يافته در مكتب امام خمينی (ره)، فروريزی تدريجی ديوارهای كاخ سفيد و كانون توطئه و جنايت عليه بشريت و آغاز شكست هيمنه سلطه‌ آمريكا را فراتر از ايران اسلامی در سراسر جهان رقم زد».

اين بيانيه افزوده است: «شيطان بزرگ با تحمل شكست‌های تلخ و پی در پی 30 سال رويارويی با انقلاب اسلامی و دريافت سيلی‌های مكرر و محكم از ملت ايران و برملا شدن توطئه‌ها و برنامه‌های شرورانه‌اش، امروز تصويری از اقتدار ايران و استيصال نظام سلطه را فراروی خود می‌بيند كه هرگز قادر به تغيير آن نمی‌باشد».

در ادامه‌ اين بيانيه با اشاره به آشكار شدن ماهيت شعارهای فريبنده‌ شيطان بزرگ، دموكراسی و آزادی مورد نظر آمريكا برای جامعه بشری را مقابله با آزادی ملت‌های آزاديخواه و حق‌طلب جهان معرفی و افزوده است: «گروه حاكم بر كاخ سفيد، مقدرات شهروندان آمريكايی و ساير مردم جهان را بازيچه اميال زياده‌خواهانه خود قرار داده و تلاش می‌كند با تحميق افكار عمومی، زمينه‌های فراهم‌سازی، خواسته‌های باندهای غير مشروع قدرت را هر چه بيشتر فراهم سازد».

اين بيانيه می‌افزايد: «ملت عظيم‌الشان ايران با تاسی به آموزه‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، مقاومت و ايستادگی در برابر آمريكا و ديگر قدرت‌های زورگو را همچنان ضامن سعادت و سربلندی همه‌ ملت‌های آزاده دانسته و به لطف و فضل الهی در اين راه هرگز بازنخواهد ايستاد».

اين بيانيه در پايان با پاسداشت روز دانش‌آموز و تجليل از شهيدان والامقام و جوانان و نوجوانان علم‌آموز و انقلابی ميهن اسلامی، هوشياری هميشگی و ارتقاء بصيرت سياسی دانش‌آموزان عزيز را يكی از عوامل موثر ناكام گذاشتن دشمنان در دست‌يابی به اهداف شيطانی‌‌شان دانسته و يادآور شده است كه به رغم هجوم فرهنگی گسترده آمريكا و ترويج تفكرات نخ‌نما شده ليبرال دموكراسی، جوانان و نوجوانان نسل سوم انقلاب اسلامی، سرزنده، اميدوار و استوار، تلاش می‌كنند نظام اسلامی با كيفيت هر چه بهتر راه‌های وصول به چشم‌انداز بيست ساله را به سرعت طی نمايد.





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین