کد خبر: ۸۱۱۵۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳

توضیح پلیس درباره کشته شدن حسن ناصری: حین دستگیری با خوردن قرص برنج، خودکشی کرد

در حالی که برخی رسانه ها از " کشته شدن حسن ناصری، قهرمان بوکس به ضرب گلوله پلیس" در جریان ناآرامی ها خبر داده بودند، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفته است: حین دستگیری با خوردن یک بسته قرص برنج اقدام به خودکشی کرد. به رغم اقدامات اورژانسی و درمانی، این متهم جان خود را از دست داد.
توضیح پلیس درباره کشته شدن حسن ناصری: حین دستگیری با خوردن قرص برنج، خودکشی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ جواد شفیع زاده رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز جمعه در خصوص پرونده قتل مرحوم شرکاء در گفتگو با ایرنا، افزود: متهمان به این قتل با تلاش پلیس به سرعت شناسایی شدند و حین دستگیری چهار نفر متهم به قتل که با آنان متهم اصلی نیز بود حین دستگیری با خوردن یک بسته قرص برنج اقدام به خودکشی کرد. به رغم اقدامات اورژانسی و درمانی، این متهم جان خود را از دست داد.

سرهنگ شفیع زاده خاطرنشان کرد: ٢ نفر از متهمان نیز اختلاف شخصی را انگیزه این قتل عنوان کرده اند و تحقیقات ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا همچنین در گفت وگو با یک بوکسور که نام وی را ذکر نکرده و آن را آماتور و آشنا به زندگی ناصری معرفی کرده است، مدعی شد: حسن ناصری از چهره‌های آشنا و البته خشن رشته ورزشی بوکس در مشهد و خراسان بود. متاسفانه ابتدا خبر کشته شدن این ورزشکار حرفه‌ای و صاحب نام در رسانه‌های آن سوی مرز‌ها منتشر شد که باعث تاثر اهالی بوکس شد، اما بعدا مشخص شد وی در جریان قتل مرحوم شرکا دستگیر شده است. بار‌ها شاهد ایجاد درگیری و زخمی شدن مرحوم ناصری بواسطه درگیری و خشونت بوده ام و موضوع مصرف قرص برنج از سوی او پذیرفتنی است. با توجه به روحیات حسن ناصری وی از آن دست افرادی نبود که دستگیری با اتهام سنگین قتل را بپذیرد لذا مصرف قرص برنج برای اینکه زنده دستگیر نشود با روحیاتش سازگاری دارد. مواردی از این دست که ناصری برای حضور در مبارزات آزاد، شرط دریافت ۲۰‌میلیون تومان را گذاشته باشد تا در یک مبارزه شرکت کند برای همه ورزشکاران این رشته عیان است. البته موضوع دریافت پول برای ایجاد درگیری از سوی وی بین برخی محافل مطرح است، اما من نمی‌توانم این موضوع را تایید کنم، در عین حال انجام مبارزات آزاد برای پول توسط وی از سوی بوکسور‌ها مورد تایید است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین