کد خبر: ۸۱۱۷۲۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸

هشدار روزنامه اصولگرا؛ فعلا خبری از اعتراضات کامیون‌داران نیست، اما به «اعتراضات زیاد» پاسخ ندهیم به بحران تبدیل می‌شود

روزنامه فرهیختگان با اشاره به اعتراضات کامیون‌داران نوشت: خبری از اعتصاب نیست، اما اعتراضات زیاد است. مطالبات و اعتراضاتی که اگر به‌وقت پاسخ داده نشود و کمبود‌ها جبران نشود به‌سرعت تبدیل به بحران خواهد شد؛ بحرانی که قواره‌اش در شرایط فعلی کشور بسیار بزرگ و جمع‌وجور کردنش، در آینده، سخت‌تر خواهد بود.
هشدار روزنامه اصولگرا؛ فعلا خبری از اعتراضات کامیون‌داران نیست، اما به «اعتراضات زیاد» پاسخ ندهیم به بحران تبدیل می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه فرهیختگان به اعتراض «زیاد» کامیون‌داران اذعان کرده اما مدعی شده اعتصابی در کار نیست. این روزنامه همچنین هشدار داده در صورتی که مطالبات و کمبودهای این صنف برآورده نشود تبدیل به بحرانی می‌شود که جمع کردنش سخت خواهد بود.

به گزارش فرهیختگان، فشار بر رانندگان خودروهای سنگین، کامیون‌ها و اتوبوس‌ها، ماجرایی قدیمی است که سال‌به‌سال و این روزها هم روزبه‌روز و هفته‌به‌هفته افزایش پیدا می‌کند. اهمیت این موضوع هم حتما بر کسی پوشیده نیست، به‌نوعی نبض بازار وابسته به فعالیت کامیون‌ها، نقل‌وانتقال بار و مسائلی از این دست است. حالا و ناظر به این اهمیت و زمینه مستعد اعتراضی این رانندگان، برخی رسانه‌ها، غالبا هم رسانه‌های آن‌ور آبی، خبر از اعتصابات سراسری رانندگان کامیون در سراسر کشور داده‌اند. موضوعی که ما هم مثل رسانه‌های دیگر پیگیر آن شدیم و نتیجه این بود؛ خبری از اعتصاب نیست، اما اعتراضات زیاد است.

نویسنده در ادامه هشدار داده است: مطالبات و اعتراضاتی که اگر به‌وقت پاسخ داده نشود و کمبودها جبران نشود و سناریوی مواجهه، فقط سکوت کردن و انکار و تکذیب باشد، به‌سرعت تبدیل به بحران خواهد شد؛ بحرانی که قواره‌اش در شرایط فعلی کشور بسیار بزرگ و جمع‌وجور کردنش، در آینده، سخت‌تر خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین