کد خبر: ۸۱۱۷۴۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

هشدار کیهان به «روحانیت» حامی حجاب اختیاری/ زنی که کشف حجاب کرده باید تعزیر شود

روزنامه کیهان نوشت: آن کسانی که امروزه بی‌محابا پاروی پدال ترویج حجاب اختیاری گذاشته‌اند، کمی به فکر فرجام خود و جامعه اسلامی باشند.
هشدار کیهان به «روحانیت» حامی حجاب اختیاری/ زنی که کشف حجاب کرده باید تعزیر شود
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه کیهان در گزارشی به حامیان حجاب اختیاری در بین «روحانیت» هشدار داد که کمی به فکر فرجام خود و جامعه اسلامی باشند و مدعی شد حجاب اختیاری زمینه را برای تسلط اشرار فراهم می‌کند!

به گزارش کیهان، امنیت اخلاقی جامعه کمتر از امنیت جانی و مالی نیست. چنانچه این‌گونه امنیت لطمه بخورد حتی امنیت جانی و مالی هم از بین می‌رود و دنیا و آخرت مردم تباه می‌گردد...یقینا اگر حدود و تعزیرات تعطیل شود‌، نظام تربیتی و اخلاقی جامعه سقوط می‌کند، و زمینه برای تسلط اشرار و تعطیل کلّی احکام الهی فراهم می‌گردد...بر اساس حکم اجماعی مشروعیت انجام تعزیرات در مورد تارک یکی از واجبات و یا مرتکب یکی از محرمات، می‌توان مشروعیت آن را در مورد خانمی که کشف حجاب کند، و در ملأ عام تظاهر به گناه نماید اثبات کرد.

کیهان در پایان هشدار داده است: آخرین سخن، این هشدار است که فرهنگ برهنگی، برهنگی فرهنگی در پی دارد. کشف حجاب که از رهاوردهای فرهنگ مبتذل غرب است، زمینه‌ساز انحطاط فرهنگی و اخلاقی است...آن کسانی که امروزه بی‌محابا پاروی پدال ترویج حجاب اختیاری گذاشته‌اند، کمی به فکر فرجام خود و جامعه اسلامی باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین