کد خبر: ۸۱۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۱

سرویس GPRS گسترده می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار با بیان اینکه راه‌‏اندازی سرویس GPRS برای هشت شهر کشور و هزار کاربر به صورت آزمایشی انجام شده است تصریح کرد: «شرکت ارتباطات سیار بعد از مشترکین دائمی به مشترکین اعتباری خود خدمات GPRS را خواهیم».

به گزارش خبرنگار اقتصادی آفتاب حمیدرضا نیکوفر در نشست خبری شرکت ارتباطات سیار اظهار داشت:‌ «اینترنت همراه یکی از تحولات عمده دنیا به شمار می‌‏رود، همچنین که دو تحول عمده دنیا شامل تلفیق قدرت دسترسی اینترنت و تحرک تلفن همراه یک موج بزرگی را در جهان به وجود آورده است و ما سعی می‌‏کنیم خود را با این تحولات و خواست‌‏های مشترکان همراه کنیم».

وی ادامه داد:‌ «همراه اول برای عرضه فناوری‌‏های جدید به مشترکان سرمایه‌‏گذاری‌‏های زیادی کرده است به طوری که از 14 سال پیش سرمایه‌‏گذاری‌‏های خود را در حوزه DATA و رادیو متمرکز کرده بود که هم اکنون سرمایه‌‏گذاری‌‏های جدید به حوزه GPRSادامه یافته است».

عضو هیات مدیره همراه اول ضمن اشاره به چشم‌‏انداز ارائه سرویس GPRS گفت: «فاز اول این سرویس توسعه و ارائه سرویس در کل کشور است و در فازهای بعدی ارتقای کیفیت و سرعت سرویس در سطح شبکه و افزایش سطح تنوع سبد سرویس‌‏های ارزش‌‏های افزوده مورد توجه قرار می‌‏گیرد».

نیکوفر ضمن اشاره به ثبت‌‏نام اینترنتی سرویس GPRS افزود: «برای تسهیل امر ثبت‌‏نام سرویس GPRS ما روش پورتال را در نظر گرفتیم که در این امر در روز اول حداقل 45 هزار کاربر در ساعت اولیه ده تا 11 صبح به سایت مراجعه کردند و هم اکنون طی دو روز گذشته 80 هزار نفر موفق به ثبت‌‏نام ارائه سرویس GPRS شدند».

وی خاطر نشان کرد: «در زمینه مشکلات ارائه سرویس GPRS نقش گوشی و تنظیمات بسیار مهم است به طوری که 60 درصد از مشکلات مربوط به گوشی، پنج درصد مشکلات منطقه ای، 15 درصد فعال‌‏سازی سرویس، و 20 درصد مشکلات ارسال تنظیمات بوده است که تمام این مشکلات تا هفته آینده کاملاً برطرف خواهند شد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین