کد خبر: ۸۱۲۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
تبلیغات

بهترین هتل‌های استانبول در نزدیکی میدان تکسیم

هتل‌های تکسیم استانبول بیشتر موردپسند گردشگرانی است که به شب‌های پر جنب و جوش و خیابان‌های سرشار از زندگی و شلوغی شهر علاقه دارند. یکی از بهترین مناطق کلانشهر استانبول برای اقامت و لذت بردن از این شهر توریستی، میدان تکسیم است.
بهترین هتل‌های استانبول در نزدیکی میدان تکسیم
آفتاب‌‌نیوز :

با رزرو هتل در میدان تکسیم استانبول این امکان برای گردشگران وجود دارد که از زندگی مدرن، جاذبه‌ها و زندگی شبانه این شهر بهره بیشتری ببرند و دسترسی راحتی به بافت تاریخی و جاذبه‌های تفریحی شهر داشته باشند. در این مطلب در نظر داریم تعدادی از بهترین هتل‌های استانبول در نزدیکی میدان تکسیم را به شما معرفی کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

هتل مارمارا تکسیم استانبول

یکی از هتل‌های پنج ستاره این شهر، هتل مارمارا تکسیم استانبول بوده که از امکانات و خدمات رفاهی بی‌نظیری برخوردار است. این هتل که در یکی از بهترین و محبوب‌ترین مناطق شهر قرار گرفته است، دسترسی ایده‌آلی به مراکز خرید و اماکن دیدنی دارد. حمام ترکی، خدمات ماساژ، سولاریوم، مجموعه ورزشی شامل سونا و جکوزی و سالن بدنسازی، خدمات اسپا، صندوق امانات، خدمات نگهداری کودک، خدمات مخصوص افراد ناتوان و معلولین، سرویس شاتل، خدمات مخصوص افراد ناتوان و معلولین و... تنها بخشی از امکانات این مجموعه به حساب می‌آید. این هتل لوکس دارای ۳۷۶ واحد اقامتی در انواع اتاق و سوئیت است و گردشگران بسته به نوع نیاز خود می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند.

هتل گزی بسفور تکسیم استانبول

هتل گزی بسفور یکی از هتل‌های پنج ستاره استانبول بوده که در مرکز این شهر و در مجاورت میدان تکسیم واقع شده و به واسطه نزدیکی به مترو تکسیم، دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر دارد. اتاق‌های این هتل با امکاناتی مدرن، منظره بسیار دلپذیری نیز به تنگه بسفر دارند و به خوبی توانسته دل از گردشگران ببرد. از دیگر امکانات هتل گزی بسفور می‌توان به حمام ترکی، دوش‌های آروماتراپی و تخت‌های آبی درمانی، اسپا، اتاق بخار، ماساژ و سونا اشاره کرد.

هتل تایتانیک سیتی

یکی از هتل‌های چهار ستاره استانبول هتل تایتانیک سیتی است که تنها ۱۰ دقیقه تا خیابان استقلال و میدان تکسیم فاصله دارد و میهمانان هتل می‌توانند با صرف زمانی کوتاه خود را مراکز خرید و گردشگری برسانند. این هتل دارای ۲۰۲ واحد اقامتی بوده که گردشگران می‌توانند بسته به تعداد همسفران و نوع نیازشان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. از امکانات آن می‌توان به رستوران و کافی شاپ، سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ درمانی، استخر سرپوشیده و سونا اشاره کرد.

هتل سی وی کی پارک بسفر تکسیم استانبول

هتل سی وی کی پارک بسفر در دل میدان واقع شده و از جمله بهترین هتل‌های میدان تقسیم استانبول به حساب می‌آید. این هتل به پرطرفدارترین جاذبه‌های استانبول به راحتی دسترسی دارد. هتل سی وی کی پارک بسفر مجموعه گسترده‌ای از خدمات از جمله لابی اختصاصی با خدمات VIP، خدمات نگهداری از بچه ها، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، پارکینگ و مرکز تجاری و... را برای رضایت هرچه بیشتر میهمانان خود فراهم کرده است. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات تفریحی بی‌نظیری از جمله استخر، آبگرم، جکوزی و سونا نیز استفاده کنید.

هتل گرند اوزتانیک تکسیم

هتل گرند اوزتانیک تکسیم یکی از هتل‌های باکیفیت استانبول است که تنها ۱۰۰ متر با میدان معروف تکسیم فاصله دارد. این هتل چهار ستاره با امکانات و خدمات خوب خود، توانسته رضایت گردشگران و مسافران زیادی را جلب کند. از آنجایی که این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو تکسیم واقع شده، دسترسی بسیار راحتی را برای رسیدن به سایر نقاط شهر برای میهمانان ایجاد کرده است. از امکانات هتل گرند اوزتانیک تکسیم می‌توان به صبحانه رایگان، رستوران با کیفیت، استخر، سونا، سالن بدنسازی، مرکز اسپا و پارکینگ اشاره کرد.

بهترین هتل‌های استانبول در نزدیکی میدان تکسیم

راهنمای رزرو هتل‌های استانبول با بهترین قیمت

اگر به دنبال رزرو هتل‌های استانبول با بهترین قیمت هستید، سایت فلای تودی مناسب‌ترین گزینه برای شما است. برای رزرو آنلاین هتل استانبول در سامانه فلای تودی کافیست به صفحه رزرو هتل مراجعه کرده و به قسمت رزرو هتل خارجی بروید. در این قسمت استانبول را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید، تاریخ ورود و خروج از هتل را انتخاب کرده و کلید جستجو را بزنید. اگر هتل یا اقامتگاه خاصی برای رزرو مد نظرتان است کافیست در قسمت نام هتل، حداقل ۲ حرف از نام هتل را وارد کنید تا اسم کامل آن ظاهر شود و آن را انتخاب کنید.

در ادامه لیست کاملی از تمام مراکز اقامتی استانبول از هاستل، پانسیون و هتل آپارتمان گرفته تا هتل‌های پنج ستاره و لوکس، حتی هتل‌های دریایی، به ترتیب از ارزانترین تا گرانترین قیمت به شما نمایش داده می‌شود و شما با مقایسه دقیق می‌توانید بهترین و مناسب‎ترین هتل را متناسب با بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید.

نحوه رزرو آنلاین هتل استانبول در فلای تودی

هنگام رزرو آنلاین هتل استانبول، در صفحه جستجوی، در نگاه اول می‌توانید نام اقامتگاه، آدرس، قیمت، امتیاز کاربران و یک تصویر از آن را ببینید. بعد از مقایسه کلی و انتخاب اقامتگاه مورد نظر گزینه نمایش قیمت را بزنید تا وارد صفحه آن هتل شوید. در صفحه هتل می‌توانید اطلاعات کاملی از هتل مثل امکانات و خدمات آن، آدرس دقیق و موقعیت جغرافیایی هتل روی نقشه، فاصله اماکن مهم و دیدنی استانبول تا هتل منتخب، قوانین و شرایط و اطلاعات کلی مورد نیاز را یکجا ببینید.

در قسمت جستجوی قیمت ها، بعد از انتخاب دقیق تاریخ، تعداد افراد و اتاق را وارد کرده و کلید نمایش قیمت‌ها را بزنید. در ادامه لیست کاملی از انواع واحد‌های اقامتی موجود در هتل، شرایط کنسلی و هزینه رزرو آن نمایش داده می‌شود. با انتخاب هر واحد اقامتی، وارد صفحه رزرو آن خواهید شد و با پر کردن اطلاعات مسافرین و پرداخت هزینه، واچر هتل را در لحظه دریافت کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین