کد خبر: ۸۱۲۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

سانتوس: نیمکت‌نشینی رونالدو انضباطی نبود

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال با رد دلایل انضباطی برای نمیکت نشینی رونالدو گفت: این یک تصمیم تاکتیکی بود.
سانتوس: نیمکت‌نشینی رونالدو انضباطی نبود
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال پرتغال در حالی با نتیجه ۶ بر یک سوئیس را در هم کوبید که کریستیانو رونالدو کاپیتان و دارنده پنج توپ طلای فوتبال جهان از روی نیمکت نظاره‌گر بازی بود. تصمیم سرمربی پرتغال در نیمکت نشین کردن رونالدو، واکنش‌های زیادی را به همراه داشت، اما این مربی در پایان بازی این کار را یک اقدام تاکتیکی قلمداد کرد.

فرناندو سانتوس پس از پیروزی پرگل پرتغال برابر سوئیس با بیان اینکه رونالدو از موثرترین بازیکنان این تیم در ادامه مسابقات جام جهانی است گفت: نیمکت‌نشینی فوق ستاره فوتبال جهان به خاطر مسائل انضباطی نبود بلکه یک کار تاکتیکی بود که جواب داد. با این کار یک تغییر تاکتیک ایجاد کردیم و راموس به خوبی توانست در زمین ایفای نقش کند. این بازیکن ۲۱ ساله نشان داد که آینده خوبی دارد.

سانتوس با ابراز رضایت از عملکرد خیره کننده شاگردانش در برابر سوئیس گفت: بازی زیبایی بود و با شایستگی توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم. این یک نمایش بزرگ از ما بود و با شایستگی به دور بعد راه پیدا کردیم.

تقابل با مراکش شگفتی‌ساز در مرحله یک‌چهارم نهایی، از دیگر موضوعات مورد نظر سرمربی تیم ملی پرتغال بود. وی در این زمینه گفت: رویارویی با تیم مراکش سخت خواهد بود آنان بسیار خوب کار کردند و به دنبال صعود هستند ما نیز دیدار این تیم را در برابر اسپانیا به خوبی آنالیز خواهیم کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین