کد خبر: ۸۱۲۴۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

کشیدگی چشم‌های خود را به الیزه پلاستیک بسپارید

اگر فرم چشم‌هایتان را دوست ندارید یا فرم چشمانتان طوری است که شما را خسته و کسل می‌کند؛ حتما به دنبال راهی هستید که چشمانتان را جذاب و سرزنده کنید.
کشیدگی چشم‌های خود را به الیزه پلاستیک بسپارید
آفتاب‌‌نیوز :

جراحی چشم گربه‌ای، جراحی پلاستیک سرپایی است. هدف از این جراحی کشیدن چشم برای تقلید از چشم گربه است. البته اغلب عوارضی نیز وجود خواهد داشت. جراحی چشم گربه‌ای مانند بزرگ کردن چشم یا جراحی اپیکانتال یکی از رایج‌ترین جراحی‌های چشم امروزی است. چشم‌های کشیده همیشه به عنوان یکی از بهترین ویژگی‌های زیبایی یک فرد محسوب می‌شود. اگر فرم چشم‌هایتان را دوست ندارید یا فرم چشمانتان طوری است که شما را خسته و کسل می‌کند؛ حتما به دنبال راهی هستید که چشمانتان را جذاب و سرزنده کنید.

با کمک عمل چشم گربه‌ای شما می‌توانید احساس نشاط، چشمانی جذاب و کشیده را به چهره خود هدیه دهید. جراحی چشم یکی از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین جراحی‌های پلک به شمار می‌رود. پس داشتن اطلاعات لازم برای انجام این جراحی زیبایی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. هدف ما از این مقاله راهنمایی هرچه بیشتر شما در زمینه جراحی زیبایی چشم گربه‌ای می‌باشد. فراموش نکنید که میزان بالا کشیدن چشم و برش پلک در این جراحی بسیار اهمیت دارد. اگر توسط یک جراح غیر فوق تخصص انجام شود و از استاندارد‌های لازم فراتر رود موجب عوارض جبران ناپذیری برای چشمان شما خواهد شد. با مراجعه به کلینیک الیزه پلاستیک فرم چشمانتان را زیبا کنید.

چه کسانی می‌توانند عمل چشم گربه‌ای انجام دهند؟

  • وضعیت سلامت عمومی اولین مورد توجه متقاضیان جراحی چشم گربه‌ای است، زیرا این عمل با بیهوشی کامل انجام می‌شود، بنابراین نباید هیچ مانعی برای آن وجود داشته باشد.
  • اگر مشکل یا بیماری دارید، باید با پزشک خود صحبت کنید.
  • پلک‌های فرد متقاضی نباید دچار افتادگی، پف و چروک باشد. البته بدین معنا نیست که امکان جراحی وجود ندارد بلکه ابتدا می‌بایست لیفت پلک و ابرو انجام شود.

مزایای عمل چشم گربه‌ای

  • با انجام کانتوپلاستی یا جراحی چشم گربه ای، چشمان شما کشیده‌تر و بزرگتر به نظر می‌رسند.
  • درصورت ترکیباین جراحی با لیفت چشم و ابرو نتیجه بهتری حاصل می‌گردد، چین و چروک‌های اطراف پلک رفع و زیبایی بیشتری پدیدار می‌شود.
  • با رفع افتادگی پلک و پف زیر چشم، چهره شما زیباتر می‌شود.
  • این عمل تا حد زیادی اثرات پیری را بر روی صورت شما کاهش می‌دهد

عوارض عمل چشم گربه‌ای

  • خطر آسیب عصب صورت
  • به جا ماندن جای زخم بر اطراف پلک‌ها
  • باعث ایجاد مشکل در پلک‌ها می‌شود

مدت ماندگاری عمل چشم گربه‌ای

بسته به نوع جراحی متفاوت است، اما معمولا مدت زمان زیادی طول می‌کشد، اما به دلیل عدم مراقبت، سبک زندگی و رژیم غذایی نامناسب، افزایش سن، امکان ترمیم پس از سال‌ها وجود دارد.

کشیدگی چشم‌های خود را به الیزه پلاستیک بسپارید

آیا بخیه‌های این جراحی جذبی هستند؟

درصورتی که برش جراحی از داخل چشم انجام شود، بخیه‌ها قابل جذب است و در غیر این صورت برش در زیر پلک ایجاد شده و از بخیه‌های غیر قابل جذب استفاده می‌شود که معمولا بین ۳-۵ روز بعد کشیده می‌شود. برای زیبای فرم چشمتان به کلینیک الیزه پلاستیک مراجعه کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین