کد خبر: ۸۱۲۵۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
۲ و نیم میلیون نفر هم در خیابان‌های قطر حضور دارند

اینفانتینو: جام جهانی قطر تاکنون ۲ میلیارد بیننده تلویزیونی داشته

رییس فیفا بار دیگر میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ را ستود و تاکید کرد که این کشور تاکنون بهترین میزبانی را داشته است.
اینفانتینو: جام جهانی قطر تاکنون ۲ میلیارد بیننده تلویزیونی داشته
آفتاب‌‌نیوز :

جام جهانی ۲۰۲۲ باوجود همه انتقاد‌های که از قطر شد در این کشور در حال برگزاری است و تکلیف ۸ تیم راه یافته به یک چهارم نهایی مشخص شده است.

به گزارش الوطن، جیانی اینفانتینو، رییس فیفا در قطر حضور دارد و همه بازی‌ها را از نزدیک نگاه کرده است.

او بار دیگر به ستایش از میزبانی قطری‌ها پرداخت و گفت: من همه بازی‌ها را به ورزشگاه رفته‌ام و از نزدیک نظاره‌گر همه چیز بوده‌ام. به صراحت بگویم که این بهترین دوره تاریخ جام جهانی در مرحله گروهی بوده است. همه بازی‌ها به خوبی برگزار شدند و هواداران از دیدن بازی‌ها لذت بردند. میانگین حضور تماشاگران در هر بازی ۵۱ هزار نفر بوده است که این میانگین بسیار خوبی است.

اینفانتینو ادامه داد: بیش از ۲ میلیارد نفر بازی‌های جام جهانی را از تلویزیون و پای گیرنده‌ها نگاه کردند و حدود ۲ و نیم میلیون نفر هم در خیابان‌های قطر حضور دارند و روزانه حدود ۱۰۰ هزار و اندی هوادار هم به ورزشگاه‌ها می‌روند تا بازی‌ها را نگاه کنند. فضا در قطر زیبا و احساسات وصف ناشدنی است. امیدوارم که این زیبایی هم‌چنان ادامه یابد و بازی‌ها آن گونه که زیبا آغاز شد به زیبایی هم به پایان برسد. من اطمینان دارم که تعداد بینندگان جام جهانی از مرز ۵ میلیارد عبور خواهد کرد. در پایان همه آن چه که ما می‌خواهیم این است که لحظات شاد و خوبی را برای همه در سراسر جهان خلق کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین