کد خبر: ۸۱۲۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

تداوم هوای غبارآلود تهران/ کاهش دما از سه شنبه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان نیمه ابری تا ابری و بارش پراکنده برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات شمال شرق استان، انباشت آلاینده‌ها در مناطق پرتردد شهری و کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما طی سه شنبه و چهارشنبه (۲۲ و ۲۳ آذرماه) پیش‌بینی می‌شود.
تداوم هوای غبارآلود تهران/ کاهش دما از سه شنبه
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده، آسمان کمی ابری تا نیمه ابری و باتوجه به پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری، در غالب ساعات همراه با انباشت و افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

امروز در نیمه شمالی به‌ویژه ارتفاعات شمال شرق استان در بعضی ساعات بارش پراکنده باران و برف همچنین روز سه‌شنبه (۲۲ آذرماه) در نیمه شمالی به‌ویژه ارتفاعات بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

تا روز دوشنبه (۲۱ آذرماه) شاهد تغییر محسوس دمای هوا نخواهیم بود و برای سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما خواهیم داشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودکی-امین‌آباد با کمینه دمای ۱۰- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان شهر تهران فردا (۲۰ آذرماه) قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۱ آذرماه) کمی ابری و غبارآلود به‌تدریج افزایش ابر و در بعدازظهر وزش باد ملایم با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین