کد خبر: ۸۱۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۸۳ - ۱۵:۲۱
عماد افروغ

هيچ عجله اي در حل مشكلات وبلاگ نويسان نيست

آفتاب‌‌نیوز : افروغ در پاسخ به پرسش خبرنگاران پارلماني مبني بر اين كه گفته مي شود كميسيون فرهنگي، وزارت ارشاد را براي بركناري معاون پارلماني و برخي مسئولان خبرگزاري جمهوري اسلامي تحت فشار قرار داده است گفت: ايراد ما به عملكرد وزارت ارشاد و خبرگزاري جمهوري اسلامي محتوايي است نه شخصي. بر اين اساس به هيچ وجه نسبت به بركناري افراد هيچ درخواستي از وزارت ارشاد نداشتيم.

نماينده تهران تصريح كرد: در كميسيون فرهنگي مجلس بحث تحقيق و تفحص از وزارت ارشاد و خبرگزاري مطرح است اما به هيچ وجه بحث بركناري افراد را مطرح نكرده ايم.

وي در پاسخ به پرسش خبرنگاران درخصوص وضعيت وبلاگ نويسان تصريح كرد: تاكنون در دستور كار كميسيون فرهنگي بررسي ماجراي وبلاگ نويسان مطرح نبوده اما از كميته رسانه هاي اين كميسيون مي خواهيم كه ماجرا را مورد پيگيري جدي تر قرار دهد.

وي گفت: كميسيون فرهنگي به دنبال حل ريشه اي مشكلات خبرنگاران و اصحاب رسانه هاست. لذا هيچ عجله اي در حل مشكلات مصداقي وبلاگ نويسان انجام نداده و قصد ورود سياسي به اين مباحث را ندارد.

افروغ تأكيد كرد: از ديدگاه بنده حضور مدعي العموم و قوه قضاييه در مباحث فرهنگي مشكلات را پيچيده تر مي كند.

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس خبر داد: براي حل ريشه مشكلات فرهنگي اصحاب مطبوعات اين كميسيون بحث اصلاح قانون مطبوعات را در دستور كار دارد.

وي تأكيد كرد: راه دفاع از خبرنگاران و وبلاگ نويسان در گفتمان انقلابي است اما متاسفانه عده اي در چارچوب ليبراليزم و ضديت با قانون اساسي دارند از آنان دفاع مي كنند كه مشكلات آنان را پيچيده تر نيز خواهند كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
0
0
سلام.حسین هستم 14ساله.از وبلاگتون هم راضی ام.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین