کد خبر: ۸۱۳۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۵

جیمز باند جدید در یک روز 38 میلیون دلار فروخت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فیلم سینمایی «مایه آرامش» با حضور دانیل کریگ به نقش مامور 007 روز جمعه در 9870 سینما در 60 کشور به فروش خیره‌کننده 38 میلیون دلار دست پیدا کرد. 

به گزارش سرویس هنر آفتاب به نقل ازمهر، ورایتی اعلام کرد انتظار می‌رود بیست و دومین جیمز باند تاریخ سینما تا پایان امروز یکشنبه رقمی در حدود 80 میلیون دلار در سطح بین‌المللی بفروشد و مجموع فروش خود را در 10 روز اول اکران به 130 میلیون دلار برساند.

امسال تنها دو فیلم «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» (5/146 میلیون دلار) و «آیرون من» (5/95 میلیون دلار) در یک هفته در سطح بین‌المللی بیش از 80 میلیون دلار فروش داشتند، هرچند هر دو فیلم در تمام بازارها اکران شده بودند. این در حالی است که «مایه آرامش» هنوز در چند بازار به نمایش درنیامده است.

فیلم جدید جیمز باند از 14 نوامبر (24 آبان) در بازار آمریکای شمالی پخش می‌شود. فروش «مایه آرامش» در بریتانیا، 3/39 میلیون دلار، در فرانسه، 5/16 میلیون دلار، در آلمان، 7/7 میلیون دلار و در چین، 9/3 میلیون دلار شده است.

«مایه آرامش» را مارک فورستر فیلمساز بریتانیایی زاده آلمان ساخته و ماتیو آمالریک، اولگا کوریلنکو، جانکارلو جانینی و جودی دنچ دیگر بازیگران این فیلم هستند. نام «مایه آرامش» از داستان کوتاه سال 1960 به همین نام نوشته یان فلمینگ خالق شخصیت و ماجراهای جیمز باند گرفته شده است. فیلم جدید از جایی آغاز می‌شود که «کازینو رویال»، فیلم قبلی باند به پایان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین