کد خبر: ۸۱۴۴۵۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

سرنوشت سریالی که حمید فرخ‌‎نژاد در آن بازی کرد چه می‌شود؟

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره حواشی خروج حمید فرخ نژاد از کشور و سرنوشت آخرین سریالی که او در آن بازی کرده گفت: به طور کلی باید قرارداد‌ها طوری تنظیم شود که ضمانت اجرایی داشته باشد. تا فضا برای دیگر هنرمندان مبهم و غیر مشخص نباشد.
سرنوشت سریالی که حمید فرخ‌‎نژاد در آن بازی کرد چه می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نیک بین عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با همشهری آنلاین گفت: به هر حال قراردادی برای تولید این سریال بسته شده و همه چیز باید منطبق با ضوابط قانونی سریال پیش برود.

این نماینده مجلس در ادامه بیان کرد: به طور کلی باید قرارداد‌ها طوری تنظیم شود که ضمانت اجرایی داشته باشد. تا فضا برای دیگر هنرمندان مبهم و غیر مشخص نباشد.

حمید فرخ‌نژاد در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است. اما مهم‌ترین نقش‌هایش را در جایی بازی کرده که ردای یک مأمور امنیتی پوشیده است. «به رنگ ارغوان» ابراهیم حاتمی‌کیا و «لاتاری» محمدحسین مهدویان از نمونه کار‌هایی است که او در نقش یک مامور امینتی جلوی دوربین رفته است.

این در حالیست که درآخرین پروژه دنباله‌دار سینمای ایران؛ «سقوط» هم این بازیگر نقش مأمور امنیتی را بازی کرده که به جنگ داعش می‌رود. حال اینکه سرنوشت این سریال به کجا می‌رسد و آیا می‌تواند رنگ پخش در فضای پلتفرم فیلیمو را ببیند یا نه؟ گمانه زنی‌هایی است که مطرح می‌شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین