کد خبر: ۸۱۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۸۷ - ۱۱:۱۱
نماینده آستارا در نطق پيش از دستور:

آستارا تبديل به حياط خلوت زمين‌خواران شده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماينده مردم آستارا با تاكيد بر اينكه عدالت، كارآمدی و توسعه به عنوان اصولی مهم بايد مورد توجه مديران قرار گيرد، گفت: «حركت در جهت مبارزه با فقر و تحقق مردم‌سالاری دينی نيز توسط مسئولين به نحو احسن بايد انجام گيرد».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، فرهاد دلق‌پوش نماينده مردم آستارا صبح امروز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به عنوان اولين ناطق پيش از دستور، مهمترين مشكلات فراروی مردم را گرانی، تورم و فشارهای معيشتی دانست و گفت: «بيكاری، مشكل مسكن و پديده شوم اعتياد از جمله ديگر مشكلاتی است كه گريبانگير جامعه است و در اين راستا همكاری همه دلسوزان نظام برای رهايی از اين مشكلات را می‌طلبد». 

وی با تاكيد بر اينكه عدالت، كارآمدی و توسعه به عنوان اصولی مهم بايد مورد توجه مديران قرار گيرد، گفت: «تشكيل جامعه عادلانه بايد هدف باشد و حركت در جهت مبارزه با فقر و تحقق مردم‌سالاری دينی نيز توسط مسئولين به نحو احسن بايد انجام گيرد».
 
نماينده مردم آستارا با بيان اينكه همگان بايد از تفرقه پرهيز كنند، تصريح كرد: «در سايه همدلی و وحدت بايد در جهت خدمت‌رسانی گام برداريم و مديران كارآمد با تلاش شبانه‌روزی خود گره از مشكلات مردم بايد بگشايند».
 
دلق‌پوش با اشاره به قابليت‌های استان گيلان، افزود: «اين استان علی‌رغم ظرفيت‌های بسيار محروم و نيازمند به بهره‌برداری از منابع ملی است». 

وی با تاكيد بر اينكه با همكاری و تعامل با مسئولين اجرايی گام‌های خوبی در جهت رفع فقر در اين استان برداشته شده است، اظهار داشت: «اميدواريم هر چه زودتر مصوبات سفرهای استانی به مرحله اجرا درآيد». 

اين نماينده مجلس با اشاره به اينكه آستارا با هويت غنی تاريخی پيشتاز در عرصه فرهنگی بوده است، گفت: «اين شهرستان به عنوان پيشانی كشور دارای شرايط استثنايی است و به عنوان دورترين شهرستان با پشتوانه تاريخی و فرهنگی خود مرزداری غيور برای كشور است».
 
وی با بيان اينكه توجه به آستارا توجه به كل كشور است، بيان داشت: «توسعه اين شهرستان منجر به تحول در گيلان می‌شود و بايد به اين نكته توجه داشت كه اين شهرستان از عدم توسعه رنج می‌برد». 

دلق‌پوش تصريح كرد: «شهرستان آستارا برای شتاب به سمت توسعه، نيازمند مديران كارآمد و كلان‌نگر است تا با رعايت كرامت انسانی نيل به اهداف مورد نظر را سرعت بخشند».
 
وی با تاكيد بر اينكه شهرستان آستارا تبديل به حياط خلوت زمين‌خواران گرديده است، گفت: «بهترين مناطق شهر با زد و بند و تضييع حقوق ملت توسط عوامل وابسته مورد هجوم قرار گرفته كه در اين رابطه نظارت دستگاه‌های نظارتی را می‌طلبد».
 
نماينده مردم آستارا خاطرنشان كرد: رسيدگی به مشكلات آموزش و پرورش، احداث را‌ه‌ها، بيمارستان، آب و فاضلاب و توجه به جوانان بايد مورد توجه مسئولين قرار گيرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین