کد خبر: ۸۱۵۲۹
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۳

«كريم باقری» دستيار علی دايی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تمرين تيم ملی فوتبال ايران امروز (پنج‌شنبه) در نوبت عصر در كمپ تيم های ملی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب به نقل از ایسنا، اين تمرين از ساعت 15:30 آغاز و پس از يک ساعت و سی دقيقه به پايان رسيد. از نكات قابل توجه تمرين امروز پا به توپ شدن «كريم باقری» در تمرينات و نبود هيچ بازيكن مصدومی در تركيب تيم ملی بود.

بازيكنان ابتدا با دويدن به دور زمين بدن‌های خود را گرم كردن و پس از آن نرمش‌های سبک حركات زيک زاگی و استارت‌های كوتاه و بلند با سوت علی دايی را در دستور كار داشتند. پس از آن بازيكنان تيم ملی تا پايان تمرين به بازی فوتبال در دونوبت روی آوردند. آنها در نوبت اول در زمينی به وسعت 60 درصد زمين بزرگ فوتبال، در قالب دو تيم با دستور حفظ توپ و دادن پاس های بيشتر و پس از آن حمله به سمت دروازه را بازی كردند.

اين فوتبال در نوبت اول سی دقيقه به طول انجاميد و بازيكنان در سی دقيقه دوم به دستور علی دايی زمين بازی‌شان را كوچک تر كردند و در نيمه‌يی از زمين فوتبال فشرده‌تری را بازی كردند.

علی دايی در اين بازی بازيكنان نسبتا اصلی‌تر تيم ملی چون كريم باقری مهرزاد معدنچی، رسول خطيبی، سيد جلال حسينی، ستار زارع، حسين كعبی، پيروز قربانی، سيد صالحی، غلام نژاد و غلامرضا رضايی را در تركيب يک تيم قرار داده بود.

دروازه‌بانان تيم ملی نيز هر چند دقيقه يک بار جای‌شان را با يكديگر تعويض می‌كردند و دروازه‌بان خارج از بازی در قسمت ديگری از زمين به همراه بهزاد غلام‌پور تمرينات اختصاصی را انجام می‌دادند.

كريم باقری در اين بازی به عنوان بازيكن محور دستورات تاكتيكی را به همراه علی دايی مدام به بازيكنان گوشزد می‌كرد.

هم‌چنين هومن افاضلی مربی تيم ملی به دليل كسالت در تمرين نوبت عصر امروز غايب بود.

حدود20 نفر تمرينات اين نوبت تيم ملی را از نزديک نظاره گر بودند كه ده نفر از آنها را ليدرهای باشگاه پرسپوليس و استقلال تشكيل می‌دادند.

آنها پس از اعلام اتحاد با يكديگر در قالب دو گروه در دو قسمت سكوهای تماشاچيان شروع به تشويق بازيكنان و تيم ملی ايران كردند.

ليدرهای هر يک از تيم های قرمز و آبی بازيكنان تيم باشگاهی خودشان را بيشتر تشويق می‌كردند.

تمرينات تيم ملی جمعه تنها در نوبت عصر و روز شنبه نيز در دو نوبت صبح و عصر پيگيری خواهد شد و ملی‌پوشان نيز يك‌شنبه عازم امارات خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین