کد خبر: ۸۱۵۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱

پوتین: تسلیحات و تجهیزات روسیه به‌روزرسانی شوند

رئیس‌جمهوری روسیه بر ارزیابی کارکرد تسلیحات روسی در مبارزه با داعش در سوریه و اوکراین تاکید کرد و این مساله را برای بالا بردن کیفیت محصولات دفاعی کشورش بسیار مهم دانست.
پوتین: تسلیحات و تجهیزات روسیه به‌روزرسانی شوند
آفتاب‌‌نیوز :

ولادیمیر پوتین روز جمعه در دیدار با مدیران شرکت‌های تولید تجهیزات دفاعی این کشور، بر تقویت صنایع دفاعی این کشور در سال آینده میلادی تاکید کرد.

به گزارش تاس، وی گفت: مهمترین و کلیدی‌ترین وظیفه شرکت‌های دفاعی تامین فوری و کامل تجهیزات و تسلیحات باکیفیت برای واحدهای رزمی است. لازم است با توجه به تجارب رزمی که بدست آمده است، تسلیحات و تجهیزات به‌روزرسانی شوند. بسیار مهم است که بازخورد و تجارب واحدهای نظامی حاضر در عملیات ویژه نظامی در اختیار صنایع دفاعی قرار بگیرد.

رئیس جمهوری روسیه افزود: می‌دانم که کارشناسان و مهندسان بسیاری از شرکت‌ها از خط مقدم بازدید می‌کنند تا با تعمیر فوری تجهیزات خسارت‌دیده، به ارتش کمک کنند. بگذارید تاکید کنم که چنین سازوکاری برای بهبود کیفیت محصولات نظامی و استفاده آنها در عملیات ویژه نظامی باید دائمی باشد.

وی با تقدیر از شرکت های تولیدکننده تجهیزات و مهمات دفاعی روسیه در طول جنگ اوکراین، ابراز امیدواری کرد اهداف مورد نظر در «دستور دولتی دفاع» در حوزه تولید و تامین تسلیحات و سخت افزارهای ویژه در سال ۲۰۲۳ به طور کامل محقق شود.

رییس کرملین خواستار ارتباط بیشتر بخش نظامی این کشور با صنایع دفاع برای بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی شد و افزود: صنایع دفاعی باید از بخش عملیاتی درباره نقایص موجود در حوزه تجهیزات و تسلیحات بازخورد بگیرد تا بتواند کیفیت آنها را ارتقا دهد.

پوتین، گرفتن بازخورد درباره کیفیت محصولات در دوره جنگ سوریه را یادآور شد و افزود: در دوران جنگ سوریه علیه تروریست ها، متخصصان صنایع دفاع پیوسته از مناطق جنگی بازدید و روی ارتقای محصولات دفاعی کار می کردند و این فرایندها کارآمدی خود را در گذشته ثابت کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین