کد خبر: ۸۱۵۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۵
علی پروين در ديدار خيرخواهانه استقلال:

تيم ملی به آسانی به جام جهانی می‌رود

در ورزش ما پهلوان زنده را می‌خواهند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی پروين در بازی دوستانه و خيرخواهانه تيم‌های فوتبال استقلال تهران و منتخب كرج حاضر شد.

به گزارش سرویس ورزش آفتاب به نقل از ایسنا، سرمربی اسبق تيم فوتبال پرسپوليس درباره‌ حضورش در اين ديدار گفت: «با توجه به اينكه يكی از دوستان نزديكم كه در كارهای خير شهر كرج نقش بسياری دارد پايه‌گذار اين كار بود و همچنين حضور بابک معصومی از بازيكنان خوب تيم ملی فوتسال در اين بازی حاضر شدم و اميدوارم همواره چنين برنامه‌های زيبايی برگزار شود. البته نبايد تنها به چنين مراسم‌هايی كه با حضور ما برگزار می‌شود، بسنده كنيم. می‌توان برنامه‌ها و مراسم‌های بسيار زيباتری را نيز برای حمايت از ورزشكاران جوان و همچنين پيشكسوتان در نظر گرفت».

وی افزود: «متاسفانه در ورزش كشور ما همه پهلوان زنده را می‌خواهند و مدت زمانی كه از دوران بازنشستگی يک قهرمان می‌گذرد، ديگر كسی او را تحويل نمی‌گيرد».

علی پروين درباره‌ بازی تيم ملی فوتبال ايران برابر امارات نيز گفت: «در هر صورت بازی مهمی برای تيم ملی است اما، اعتقاد من اين است كه تيم فوتبال ايران به آسانی به جام جهانی می‌رود و امارات را نيز شكست می‌دهد تا راهش برای صعود آسان‌تر شود».

پروين درباره‌ وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس تهران نيز گفت: «پرسپوليس همواره تيم اول من بوده و اين تيم را دوست دارم و پس از پرسپوليس نيز سايپا تيم دوم من است. در هر صورت معتقدم پرسپوليس با يک پيروزی از شرايطی كه اكنون دارد خارج می‌شود و روند صعودی پيدا می‌كند. بی‌ترديد بايد حاشيه‌های اين تيم جمع شود كه با برطرف شدن حاشيه‌ها پرسپوليس با قدرت‌تر كار خود را ادامه می‌دهد».

علی پروين درباره‌ احتمال همكاری‌اش با باشگاه سايپا كرج نيز گفت: «به هيچ عنوان با هيچ باشگاهی كاری ندارم و تنها به عشق تماشاگران است كه به ورزشگاه می‌آيم».

وی افزود: «دليل حضورم در بازی‌های تيم سايپا نيز پنجاه درصد به خاطر حضور محمد فرزندم در اين تيم و پنجاه درصد هم به خاطر خود تيم سايپاست».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین