کد خبر: ۸۱۵۶۹۰
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
در پیام کریسمس؛

زلنسکی: منتظر معجزه نمی‌نشینیم

در آستانه سال نو میلادی، رئیس‌جمهوری اوکراین امروز (یکشنبه) در پیامی به این مناسبت به مردمش امیدواری داد و متعهد شد که هرگز عقب‌نشینی نمی‌کند.
زلنسکی: منتظر معجزه نمی‌نشینیم
آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه دیلی میل، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین ضمن اینکه از هموطنانش خواست تا در این "زمستان سخت" پشتکار داشته باشند، در تلگرامش نوشت: اشک‌ها به شادی، یاس به امیدواری و مرگ به زندگی بدل خواهد شد.

وی در ادامه افزود: ما مثل همیشه تعطیلاتمان را جشن خواهیم گرفت، لبخند خواهیم زد و شاد خواهیم بود و مثل همیشه تفاوت در یک چیز است؛ ما منتظر معجزه نخواهیم ماند، بلکه خود آن را خلق خواهیم کرد.

برای اکثر اوکراینی‌ها، کریسمس ۲۰۲۳ در تاریکی، سرما و ترس مداوم از حملات روسیه برگزار خواهد شد. رئیس‌جمهوری اوکراین در این خصوص تاکید کرد: امروز و طی زمستانی که پیش رو داریم، شرایط سختی را تجربه خواهیم کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در تاریخ ۲۴ فوریه حمله به اوکراین را با هدف "نازی زدایی" و جلوگیری از پیوستن این کشور به ناتو آغاز کرد؛ حمله‌ای که روسیه خود آن را "عملیات ویژه نظامی" نامیده است و باعث شده که غرب واکنش‌های مختلفی نسبت به این مسئله نشان دهد و "شدیدترین تحریم‌ها" را علیه روسیه اعمال کند. از طرفی، روسیه هم در "اقداماتی تلافی‌جویانه" تحریم‌ها و ممنوعیت‌هایی را علیه ایالات متحده، کشورهای غربی و کشورهای اتحادیه اروپا اعمال کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین