کد خبر: ۸۱۶۱۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۸۷ - ۱۱:۲۱

آخرین صحنه‌های «در چشم باد»در آمریکا کلید می‌خورد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آخرین صحنه‌های مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی در آمریکا فیلمبرداری و پرونده این مجموعه تاریخی بسته می‌شود. 

به گزارش سرویس هنر آفتاب به نقل ازمهر، جعفری جوزانی به آمریکا سفر کرده تا لوکیشن‌های مناسب مجموعه را انتخاب کند. به زودی عوامل و سه بازیگری که در این بخش مقابل دوربین می‌روند به آمریکا سفر می‌کنند تا آخرین صحنه‌های «در چشم باد» فیلمبرداری شود.

پارسا پیروزفر، لاله اسکندری و کامبیز دیرباز در بخش‌های خارج از ایران «در چشم باد» بازی می‌کنند. این مجموعه وقایع تاریخ معاصر ایران را از سال 1300 تا 1361 به نمایش می‌گذارد و در سه فاز برای گروه حماسه و دفاع شبکه یک تولید می‌شود.

در هر فاز «در چشم باد» بخشی از تاریخ ایران از کشته شدن میرزا کوچک خان تا آزادی خرمشهر روایت خواهد شد. چون قصه از آمریکا شروع می‌شود، امکان پخش «در چشم باد» تا پیش از فیلمبرداری این صحنه‌ها وجود نداشت.

به نظر می‌رسد نسخه سینمایی اولین مجموعه جعفری جوزانی در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درآید و مجموعه سال آینده از تلویزیون پخش شود. حسین علیزاده موسیقی متن «در چشم باد» را می‌سازد و امیر کریمی فیلمبردار صحنه‌های آمریکا است.

سعید نیکپور، سحر جعفری جوزانی، اکبر عبدی، رضا شفیعی جم، جهانگیر الماسی، محمدعلی نجفی، ماه‌چهره خلیلی، محمدرضا هدایتی، شهرام قائدی، سام درخشانی، هومن سیدی و... دیگر بازیگران «در چشم باد» هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین