کد خبر: ۸۱۶۴۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰

ذوب‌آهن اولین باشگاه صاحب VAR می‌شود؟

مدیرعامل می‌گوید شرایط استفاده از کمک داور ویدیویی باتوجه جلسه‌ای که با رییس فدراسیون فوتبال داشته، به زودی برای این باشگاه فراهم می‌شود.
ذوب‌آهن اولین باشگاه صاحب VAR می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا احسانی درباره جلسه‌اش با مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال درباره کمک داور ویدیویی و استفاده آن در ورزشگاه‌های فوتبال اظهار کرد: این یک پروژه ملی است و در راستای این هدف سعی می‌کنیم جزو باشگاه‌های پیشگام باشیم. پیگیری‌هایش دارد انجام می‌شود و طی جلسه‌ای که با رییس فدراسیون داشتیم، نحوه انجام این پروژه را توافق کردیم. ان‌شاءالله روز یک‌شنبه ناظر و نمایندگان فدراسیون به اصفهان می‌آیند و بازدید میدانی می‌کنند و در نهایت پروژه را شروع خواهیم کرد.

او ادامه داد: فدراسیون و فیفا ناظران فنی هستند و بحث مبادله قرارداد و انجام آن با باشگاه است. هزینه پایه نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار است اما پس از بازدید میدانی، براساس زیرساخت‌های ورزشگاه‌ها هزینه مشخص می‌شود. ما همین الان در ورزشگاه‌مان حداقل ۸۰ دوربین داریم و گیت‌هایی داریم که قابلیت چهره شناسی دارند. امکانات خوبی داریم و ورزشگاه ما با شرایط روز منطبق است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره شرایط سبزپوشان با مهدی تارتار گفت: دیدگاه ما در چند سال اخیر تیم‌سازی و روند رو به رشد تیم ذوب‌آهن بوده است. ما می‌توانستیم پیش بینی کنیم که هر چه به جلو حرکت می‌کنیم، تیم پیشرفت می‌کند. با نظر مساعد مسئولان کارخانه و باشگاه روی برنامه‌هایمان اصرار داشتیم و برای کمک به شرایط تیم تلاش کردیم. زمانی که مصدومان‌ ما برسند، شرایط‌مان بهتر از این هم می‌شود. در رشته‌های دیگر هم خوب کار کرده‌ایم.

او درباره احتمال تغییر در بین بازیکنان ذوب‌آهن در نیم فصل گفت: هنوز لیستی به ما ارائه نشده است اما به هر حال در ابتدای فصل هم بازیکنان خوبی جذب کردیم. آقای تارتار باید بگوید از شرایط تیم و بازیکنان راضی است یا نه اما باشگاه ما انضباط مالی دارد و شاید مثل دیگر باشگاه‌ها نتوانیم بازیکنی جذب کنیم و بعد از تیم برود. اگر بخواهیم بازیکن هم جذب کنیم، باید با فروش بازیکن اعتبارش را تامین کنیم. جذب بازیکن بستگی به نظر آقای تارتار دارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین