کد خبر: ۸۱۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۸۷ - ۰۲:۳۰

ابهامات فراکسیون اقلیت درباره محصولی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرویس سیاسی: در حالی‌که قرار است روز سه‌شنبه مجلس نظر نهایی خود را درباره وزارت صادق محصولی اعلام کند، موضع رسمی فراکسیون اقلیت مجلس در این باره هنوز مشخص نیست.

روز یک‌شنبه در جلسه اعضای فراکسیون اکثریت مجلس، تنها 68 نفر با وزیر کشور شدن محصولی موافقت کرده‌ و حدود 80 نفر آن‌ها نسبت به وزارت او رای مخالف یا ممتنع داشته‌اند و چنانچه موضع قطعی فراکسیون اقلیت مجلس دراین باره عدم رای اعتماد به وزیر پیشنهادی احمدی‌نژاد باشد، نرسیدن آرا محصولی به نصاب مورد نیاز برای وزارت دور از ذهن نیست.

در این حال سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) مجلس با اشاره به جلسه‌ روز دوشنبه این فراکسیون با حضور صادق محصولی وزیر پیشنهادی کشور گفت: «پس از سخنان محصولی ابهامات جدیدی برای اعضای فراکسیون اقلیت به وجود آمد، لذا تحقیقات ما تا فردا صبح درباره‌ ایشان ادامه دارد و حداکثر تا 9 صبح فردا یعنی ابتدای جلسه‌ رای اعتماد به محصولی و یا پیش از آن موضع رسمی فراکسیون نسبت به وی اعلام می‌شود». 

داریوش قنبری با بیان اینکه در پنج الی شش محور برای اعضای فراکسیون اقلیت پس از سخنان امروز محصولی ابهام به وجود آمد در توضیح این ابهامات گفت: «محصولی در این جلسه صراحتاً اعلام کرد که برخی اختیارات و استقلال در تصمیم‌گیری‌ها همانند تعیین استانداران و معاونینش را ندارد». 

قنبری با اشاره به آنچه نفوذ پذیری محصولی از شخص رییس جمهور می‌نامید عنوان کرد: «ابهام بعدی اعضای فراکسیون درباره‌ تضمین سلامت انتخابات بود که در این زمینه سخنان محصولی اعضای فراکسیون را قانع نکرد». 

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس رعایت حقوق شهروندی را از دیگر موارد ابهام انگیز برای اعضای فراکسیون متبوعش عنوان کرد و گفت: «مسائل مالی و ثروت آقای محصولی و توضیحات وی در این زمینه برای اعضای فراکسیون قانع کننده نبود گرچه ایشان قصد داشت نمایندگان عضو فراکسیون اقلیت را در این باره قانع کند اما موفق نشد. و ابهامات جدیدی را در ذهن نمایندگان به وجود آورد».
 
قنبری برخی مسائل مربوط به دوران حضور محصولی در جبهه و جنگ را از دیگر موارد ابهام برشمرد و افزود: «با توجه به این ابهامات اعضای فراکسیون نتوانستند تصمیم بگیرند و قرار شد که تحقیقات خود را تا فردا صبح در مورد ایشان ادامه داده و پس از آن فراکسیون اقلیت موضع رسمی خود در مورد محصولی اعلام کند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۸
0
0
صادق محصولی وزیر کشور شد

نيرنگ[...]
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین