کد خبر: ۸۱۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۸
حضرت آیت الله صانعی عنوان کرد:

تخریب فرزندان امام و انقلاب دیگر كارساز نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «تخریب فرزندان امام و انقلاب دیگر كارساز نیست و امروز وضعیت بر اثر تخریب‌های زیاد به گونه‌ای شده است، كه اگر كسی را تخریب كنند او در میان مردم محبوبیت بیشتری پیدا می‌كند».

 به گزارش سرویس سیاسی آفتاب ، حضرت آیت الله صانعی در دیدار اعضای تشكل‌های اصلاح‌طلب دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: «تخریب وقتی زیاد شد، همه به اهداف بانیان آن پی می‌برند، اگرچه همه ما نیز وظیفه داریم به همه كسانی كه منظور تخریب‌ها و اهداف بانیان آن‌ را متوجه نمی‌شوند، تذكر بدهیم».

این مرجع تقلید در ادامه، با اشاره به اعمال برخی شیوه‌های نادرست مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی، فرمودند: «اساساً باید بدانیم كه فشار نتیجه عكس می‌دهد و ما باید برای اصلاح ناهنجاری‌ها فرهنگ‌سازی كنیم».

حضرت آیت‌الله صانعی با بیان اینكه، آن زمانی كه صدای رسانه‌ها غیر از درد مردم و جامعه باشد خواسته یا ناخواسته به مردم خیانت شده است، فرمودند: «امروز متاسفانه حرفهایی در سطح جامعه مطرح می‌شود كه درد مردم و جامعه نیست و این امر چه با تقصیر صورت پذیرد و چه با قصور، خیانت به مردم است».

ایشان افزودند: «در مملكت ما هر كسی یك وظیفه‌ای دارد و هر وزیری ومسئولی یک كار مشخص دارد . مردم از وزراء و مسئولین كار می‌خواهند نه هدایت و نصیحت. هدایت مردم بر عهده علماء و بزرگان دین، اندیشمندان و كتاب‌های شهید بهشتی و شهید مطهری است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۹
0
0
از شماخواهش ميكنم ازنظرات ايشان درزمينه هاي مختلف بيشتر استفاده كنيد تاجوانان ما بيشتربانقطه نظرات عالمانه وحكيمانه وبروز ايشان آشنا شوند.آرزوي سلامتي وطول عمرمرجع عالي قدرحضرت آيت اله يوسف صانعي (مدظله)راازخداوندمنان خواستارم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین