کد خبر: ۸۱۷۵۷۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

بازداشت چند نفر در مشهد بخاطر فراخوان تجمع

روابط عمومی اطلاعات خراسان رضوی از بازداشت چندین نفر در مهشد به اتهام فراخوان برگزاری تجمع خبر داده است.
بازداشت چند نفر در مشهد بخاطر فراخوان تجمع
آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی اطلاعات خراسان رضوی اعلام کرد: تعداد زیادی از سرشبکه فراخوان‌ها و کانال‌های اصلی هماهنگ‌کننده تجمعات در مشهد دستگیر شدند. با هدف ایجاد آرامش و امنیت مردم عزیز؛ مدیران و اعضای موثر مخل امنیت و نظم عمومی کشور که در فضای مجازی فعالیت می‌کردند شناسایی و طبق ماده ۴۲ قانون جرایم رایانه‌ای دسترسی آن‌ها مسدود شد.

در ادامه این گزارش که خبرگزاری تسنیم آن را منتشر کرده است، آمده: ‌آرمان مجدی یکی از سرشبکه‌های بازداشت شده در اعترافات خود می‌گوید: من هم مثل شما فکر می‌کردم کاری که انجام می‌دهم درست است و با براندازی نظام همه مشکلات درست می‌شود. درگیر فضای مجازی شدن کاملا اشتباه است و تمام فیلم‌هایی که در فضای مجازی می‌بینید فیک و الکی است و هیچ چیز واقعی در فضای مجازی وجود ندارد اینکه بخوای بدون آگاهی و بدون منطق و دلیل بخوای یک چیزی را دنبال کنی اشتباه است و هم ضربه به خودت می‌زنی هم به کشورت.

سرشبکه فراخوان‌های اجتماعات اخیر در مشهد ادامه می‌دهد: این ضربه را داریم می‌بینیم چه سرمایه‌ای که از این کشور دارد به باد می‌رود با آتش‌زدن بیت و‌المال و هرج و مرج و آرامش را از خودمان و دیگران هم گرفته ایم و مردم نه تنها در خیابان بلکه در خانه خود نیز امنیت ندارند که زندگی کنند و ما با این کار به خودمان ضرر زدیم به جای اینکه بخواهیم چیزی را درست‌تر کنیم. آن‌هایی که آن طرف در کشور‌های دیگر نشسته‌اند و می‌گویند این کار‌ها را انجام دهید اگر درست است خوب بیایید خودتان انجام دهید فکر می‌کنم باید بیشتر فکر کنیم با دانشی که دارید تصمیم نگیرید و با منابع معتبر تصمیم بگیرید و فقط به فضای مجازی نگاه نکنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین