کد خبر: ۸۱۷۹۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۹
مرتضوی گفته "می‌خواهند با جنگ اقتصادی شیرینی‌ها را بر کام ملت تلخ کنند"

وزیر کار: مردم تمام سختی‌ها و فشار‌ها را تحمل می‌کنند!

وزیر کار گفت: دولت تمام قد وارد صحنه شده است. ما قبول داریم مردم مشکل دارند. من به عنوان کوچکترین عضو این دولت، شرمنده مردم هستم. این مردم زیبنده‌ی خدمات بیشتری هستند.
وزیر کار: مردم تمام سختی‌ها و فشار‌ها را تحمل می‌کنند!
آفتاب‌‌نیوز :

سیدصولت مرتضوی (وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی) در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام کارگری که صبح امروز، هجدهم دی ماه، در وزارت کار برگزار شد، گفت: دشمن بعد از پیروزی انقلاب حمله‌های ترکیبی خود را آغاز کرد و در ابتدا به دنبال این بود تا با کودتا انقلاب ما را شکست دهد، اما در به ثمر نشاندنِ کودتا شکست خوردند. بعد از آن جریانات نفاق منطقه را راه‌اندازی کردند و هر روز در یک استان اقدامی انجام می‌دادند.

مرتضوی به جنگ ایران و عراق اشاره کرد و گفت: بعثی‌ها را تا بن دندان مسلح کردند و به بهانه‌های واهی صدام را علیه ما به جنگ کشاندند. همانطور که امام فرمودند جنگ ما جنگ اسلام و کفر، جنگ فقر و غنا است و این جنگ پایان ناپدیر است.

وزیر کار ادامه داد: امروز نیز دشمنان قسم خورده‌ی ما دست از سر این انقلاب برنمی‌دارند مگر اینکه مانند سابق بتوانیم تمام توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم. آن‌ها به اندک بهانه‌ای دنبال بلوا هستند. در شعارهایشان می‌گویند این‌ها بهانه است و اصل نظام نشانه است؛ اصل نظام یعنی تمامیت ارضی، یعنی فرهنگ این کشور، اصل نظام یعنی اقتدار و شوکت نظام مقدس و اصل نظام یعنی فریاد برائت و استکبار ستیزیِ ملت‌های جهان نشانه است.

مرتضوی تاکید کرد: آن‌ها هر روز به شکلی توطئه می‌کنند، اما ملت بیدار است و این ملت زمان‌شناس است و طراحی‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند. اگرچه ما قبول داریم مردم مشکل دارند. من به عنوان کوچکترین عضو این دولت، شرمنده مردم هستم. این مردم زیبنده‌ی خدمات بیشتری هستند، اما دولت تمام قد وارد صحنه شده است. جنگ ترکیبی راه انداخته‌اند؛ دیروز اعتراض را به اغتشاش تبدیل کردند و امروز می‌خواهند با جنگ اقتصادی شیرینی‌ها را بر کام ملت تلخ کنند. آن‌ها مرتب توطئه می‌کنند و ما باید مقابل آن‌ها بایستیم.

وزیر کار گفت: اینکه امام فرمودند ملت ایران در عصر حاضر برتر از ملت و عرلق و شام در عصر رسول مکرم اسلام (ص) و امیرالمومنین (ع) هستند توصیفی واقعی است.

مرتضوی در پایان گفت: امروز گردهم آمدیم تا با استقبال از این شهید کارگر مظلوم که پس از سال‌ها به خانه‌ی خود برگشته، خیر مقدم بگوییم. ما آمدیم تا با آرمان‌های شهدا و امام و خط امام تجدید میثاق کنیم. شعار آیت‌الله شهید دکتر بهشتی را تکرار می‌کنم، ایشان فرمودند شهیدان در جوار حضرت رب العالمین آسوده خاطر باشید، ملت ایران استوار است و تمام سختی‌ها و فشار‌ها و توطئه‌های دشمن را تحمل می‌کند، اما داغ را در دل دشمن می‌نشاند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
5
از جانب خودت حرف بزن وزیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
4
شیرینی ؟
صد رحمت به...
لطفا چند تا از شیرینی های مد نظرتون رو که برای مردم بوده بفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
4
آقای وزیر محترم شما به عنوان رئیس هیئت امناء صندوق حمایت و بازنشستگی آینده ساز هستید . تمام بازنشستگان این صندوق حداقل 35 سال خدمت ( 5 سال بیشتر از سایر صندوق های بیمه ای ) کرده اند . در کوران حوادث سخت انقلاب و جنگ تحمیلی ، این بازنشستگان امروز همزمان در دو سنگر تولید و دفاع مقدس از کیان این کشور به نحو شایسته ای دفاع نموده اند . علیرغم تصویب افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح مزدی ، مدیریت این صندوق ، که منابع مالی آن صد در صد توسط اعضاء این صندوق تامین گردیده است و نه تنها از دولت ریالی دریافت یا کمک نداشته که اتفاقا" از دولت نیز طلبکار هست ، قلدر مآبانه قانون شکنی کرده و با گذشت حدود ده ماه از سال هنوز به قانون تمکین نکرده است و بازنشستگان با نجابت تمام منتظر خاتمه این بی نصافی ها هستند . حال سئوالی برادرانه اینکه اگر یک مدیر بی کفایتی به وظایف قانونی و سازمانی خود عمل نمی نماید چرا مردم باید در رنج و عذاب باشند و این سختی های خودساخته را تحمل نمایند ؟ و همچنین اینکه تمکین به قانون مدیر این صندوق در خصوص این موضوع ، باعث گشایش هر چند اندکی از قشر جامعه خواهد شد , حال کحای این مسئله به جنگ ترکیبی دشمنان ارتباط پیدا میکند ؟ جز اینکه مدیر این صندوق یکی از عوامل آنها باشد !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین