کد خبر: ۸۱۸۳۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

سامانه بارشی فردا چهارمحال و بختیاری را ترک می‌کند

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سامانه بارشی فعال در استان در حال ضعیف شدن است، گفت: این سامانه تا ظهر فردا از استان خارج خواهد شد، رگبار برف در شهرستان بروجن و شهرکرد تا اواسط روز چهارشنبه دور از انتظار نیست.
سامانه بارشی فردا چهارمحال و بختیاری را ترک می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

معصومه نوروزی، با اشاره به سامانه بارشی فعال در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: تا این ساعت بیش‌ترین میزان بارش از ایستگاه چلگرد با ۵۱ میلی‌متر گزارش شده است و ارتفاع برف در این ایستگاه ۶۷ سانتی‌متر است، ایستگاه مالخلیفه ۴۶ میلی‌متر بارش و دوآب صمصامی با ۴۰ میلی‌متر در رده‌های بعدی قرار دارند.

معاون توسعه، پیش‌بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سامانه بارشی فعال در استان در حال ضعیف شدن است، عنوان کرد: این سامانه تا ظهر فردا از استان خارج خواهد شد، رگبار برف در شهرستان بروجن و شهرکرد تا اواسط روز چهارشنبه دور از انتظار نیست.

وی گفت: فردا شاهد مه، کولاک برف در ارتفاعات و کاهش دید افقی در چهارمحال و بختیاری هستیم و دمای هوا تا روز جمعه روند کاهشی خواهد داشت.

نوروزی در پایان تاکید کرد: روز جمعه یک موج بارشی گذرا وارد چهارمحال و بختیاری خواهد شد که انتظار بارش خفیف برف در برخی نقاط استان با ورود این سامانه وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین