کد خبر: ۸۱۸۴۱۸
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

کولاک آزادراه کنارگذر شمالی مشهد را مسدود کرد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: آزادراه کنار گذر شمالی در مسیر‌های رفت و برگشت و جاده قدیم مشهد - باغچه (نیشابور) و بالعکس به دلیل کولاک شدید، عدم دید افقی کافی و لغزندگی سطح محور، تا اطلاع بعدی مسدود است.
کولاک آزادراه کنارگذر شمالی مشهد را مسدود کرد
آفتاب‌‌نیوز :

جعفر شهامت افزود: جاده کلات - درگز و بالعکس که از شب قبل به دلیل کولاک شدید و عدم دید افقی کافی مسدود اعلام شده بود، باتلاش عوامل راهداری حوالی ساعت ۱۹ بازگشایی شد. ‌

وی همچنین اظهار داشت: تردد کامیون و تریلر در جاده های زاوه - باخرز، تربت جام - تایباد، تایباد - خواف، باخرز - تایباد، کاشمر - نیشابور، صالح آباد - مشهد، تربت جام - صالح آباد و تربت‌جام - باخرز به دلیل عدم دید افقی کافی و لغزندگی سطح محور ممنوع بود و عبور و مرور وسایط نقلیه سواری نیز فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

پیش از این دو جاده ارتباطی تایباد -باخرز و فریمان -مشهد به دلیل برف و کولاک و لغزندگی سطح محورها تا اطلاع بعدی مسدود اعلام شده بود.

۵۱ گردنه در راه‌های شهری خراسان رضوی به طول ۵۴۵ کیلومتر، ۱۷۲ گردنه در راه‌های روستایی استان به طول ۵۷۴ کیلومتر و ۱۳۶ منطقه کولاک‌گیر و مه‌گیر به طول ۵۸۶ کیلومتر در این استان وجود دارد.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین